خبرگزاری کار ایران

جنجال در دربی کرمان؛

سرمربی تیم شهرداری بم بانوان: برای فوتبال بانوان متاسفم/ دیگر در لیگ شرکت نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۷۸

مرضیه جعفری پس از اتفاقات دربی کرمان در هفته هجدهم به شدت به داوری اعتراض کرد و برای فوتبال بانوان ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی تک رقابت‌ حساس هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که تیم شهرداری بم که در رده دوم جدول قرار دارد به مصاف تیم سیرجان در جایگاه سومی رفت و بازی در دقیقه 70 نیمه کاره رها شد و سرمربی تیم شهرداری بم، بازیکنان خود را از زمین مسابقه بیرون کشید تا این بازی نیمه تمام باقی بماند. در این خصوص مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم گفت: دقیقه70داورضربه پنالتی برای تیم ما اعلام می­‌کند و پس از30 ثانیه نظرش را برمی­‌گرداند و درهمین فاصله تیم سیرجان گل بهثمر می­‌رساند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز می­خواهم بگویم متاسفم برای فوتبال بانوان. من یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران در حیطه مربی گری هستم و تا امروز پشت داوران بودم، همیشه گفتم اشتباهات داوری هست و باید از داوران حمایت کنیم اما وقتی تیمی به سختی خود را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد و داوری با قضاوتش حق تیم را می‌خورد و قهرمانی را از تیم می‌­گیرد دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.

جعفری در خصوص قضاوت داور بیان کرد: اگر تیمم بد بازی کند حرفی نیست اما اگر قرار باشد با ناداوری قهرمانی از دست برود تاسف بار است. دقیقه 75 تا 80 بازی بود که داور ابتدا برای تیم ما پنالتی می‌گیرد و به مدافع حریف کارت زرد نشان می‌دهد، اما در کمال ناباوری نظرش عوض می‌شود.

سرمربی تیم شهرداری بم بدترین قضاوت داور  را در زمانی که مشغول صحبت با بازیکنان تیم بوده می‌داند و ادامه داد: قبول می‌کنم داور اشتباه تشخیص داد و نظرش را برگردانده اما چرا وقتی همه بازیکنان من کنار زمین مشغول صحبت با من هستند، دستور ادامه بازی را داد! دروازه بان من درون دروازه نبود و به طرف من می‌آمد که ما دیدیم مهاجم حریف به دروازه ما نزدیک می‌شود. ناخودآگاه فریاد زدم توپ را بگیر که به دلیل دوری از دروازه نتوانست عکس العمل نشان دهد.

وی در ادامه بیان کرد: ما هیچ زمانی برای جبران این نتیجه ناعادلانه نداریم و از کورس افتادیم.

داوری امروز اشتباهات زیادی داشت، گل صحیح ما را آفساید اعلام کرد، یک پنالتی دیگر هم روی بازیکن من اتفاق افتاد که نگرفت و در آخر هم نظرش را در مورد پنالتی روی بازیکن من برگرداند؛

همه این‌ها جزو اشتباهات داور بود و من هیچ ایرادی به آن وارد نمی‌کنم. همه ما برای حمایت از دختران عاشق فوتبال اینجا هستیم اما با این حرکات به آن‌ها یاد می­دهیم که با حیله و نیرنگ کار خود را پیش ببرند. من یاد گرفته‌ام جوانمردانه بازی کنم و به شاگردانم هم بازی جوانمردانه را آموختم.

جعفری در پایان یادآور شد: اگر کمیته انضباطی دستور انجام مجدد این بازی را بدهد من آماده هستم، در غیر این صورت دیگر در لیگ شرکت نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز