خبرگزاری کار ایران

ساحلی بازان اروپایی بامداد فردا به ایران می‌آیند

بامداد فردا تیم‌های ملی ایتالیا، لهستان و اوکراین جهت شرکت در رقابت‌های بین المللی پرشین کاپ وارد ایران می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، نخستین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ از 26 الی 28 بهمن ماه به میزبانی استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور تیم‌های ملی ایتالیا (تیم چهارم رنکینگ جهانی) لهستان (قهرمان رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2017 در اروپا) و اوکراین (قهرمان یورو لیگ 2016) و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان (تیم نخست آسیا و ششم جهان طبق رده بندی ماه ژانویه) برگزار خواهد شد.

به همین منظور تیم‌های ملی حاضر در این رقابت‌ها بامداد فردا (یکشنبه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شوند و پس از توقف کوتاه و چند ساعته تهران را به مقصد بوشهر محل برگزاری مسابقات ترک می‌کنند.

گفتنی است دو داور لبنانی نیز به ایران سفر خواهند کرد تا به همراه دو داور بین المللی کشورمان –ابراهیم اکبرپور و حمید متین مقدم عهده دار قضاوت این مسابقات باشند.

مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر واقع در اتوبان امام علی‌(ع) که به منظور میزبانی این رقابت‌ها احداث شده است، بطور رسمی از روز سه شنبه (26 بهمن) آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۴۵۸۳۵۳