خبرگزاری کار ایران

در دسته یک لیگ والیبال؛

سومین مصاف تیم قزوین و کرمان در پلی آف

بازی سوم مرحله پلی آف تیم های سپهر الکتریک قزوین و لاستیک بارز کرمان فردا یکشنبه 24 بهمن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» روز چهارشنبه هفته گذشته در شهرهای دامغان، کرمان، مهاباد و همدان پیگیری شد و تیم های رعد پدافند اصفهان، شهرداری جوان ارومیه و مقاومت فرمانداری مهاباد با شکست حریفان خود به مرحله دوم پلی آف یا نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند.
جدال دو تیم لاستیک بارز کرمان و سپهر الکتریک قزوین در مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک به مسابقه سوم کشید و این تیم ها فردا یکشنبه 24 بهمن در قزوین به مصاف یکدیگر می روند تا فاتح این میدان به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی بپیوندد.
سپهر الکتریک قزوین 13 بهمن ماه در دیدار رفت مرحله نخست پلی آف نماینده کرمان را سه بر دو شکست داد و در دیدار برگشت که بیست بهمن ماه برگزار شد، سه بر دو مغلوب لاستیک بارز کرمان شد.
فاتح مسابقه سوم دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت تا حریف مقاومت فرمانداری مهاباد در این مرحله شود که این تیم موفق به حذف فرش محتشم کاشان تیم صدرنشین گروه دوم دور مقدماتی شد.
قضاوت دیدار دو تیم سپهر الکتریک قزوین و لاستیک بارز کرمان به عهده مرتضی اکرمی و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم خواهد بود.
دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال سال 95 روز چهارشنبه 27 بهمن با دو دیدار پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۵۸۲۳۱