خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: ممکن است پول نداشته باشیم به تهران سفر کنیم

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش در برابر صنعت نفت حاضر شد و در مورد شرایط استقلال خوزستان به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش در برابر صنعت نفت حاضر شد و در مورد شرایط استقلال خوزستان به صحبت پرداخت.

پورموسوی ابتدا در مورد بازی استقلال تهران-السد صحبت کرد: صعود استقلال را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. در بازی شب گذشته استقلال - السد حضور هواداران باعث غرور ملی شد و امیدوارم هواداران ما هم برای بازی‌های آینده تیم به حمایت از استقلال خوزستان بپردازند. بازیکنانم به عشق آنها در زمین حاضر می‌شوند.

وی در مورد بازی با صنعت نفت گفت: تیم حریف در 20 بازی قبلی خود به دنبال این بوده که گل نخورد. این تاکتیک آنهاست و نمی‌شود به آن ایراد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: برد دیروز خیلی به خود استقلال مربوط نبود و مرتبط با فوتبال ایران بود. من از مدیریت باشگاه استقلال گله دارم، چون ما برای جذب جپاروف به این باشگاه پیشنهاد دادیم، اما آنها توجهی به پیشنهاد ما نکردند و تا سپاهان پیشنهاد داد جپاروف به این تیم رفت. این در حالی بود که ما قبلاً مبعلی را به استقلال داده بودیم. به هر حال بازی دیروز استقلال - السد ملی بود و ما هم باید از این برد خوشحال باشیم.

پورموسوی در مورد بازی با الفتح عربستان گفت: بچه‌های ما تمرکزشان را روی بازی با صنعت نفت گذاشته‌اند و اگر ذهنمان را روی آن بازی بگذاریم ممکن است امتیازات این دیدار را از دست بدهیم.

وی در مورد مشکلات مالی تیم گفت: ما هفته بعد در لیگ برتر با پیکان بازی داریم، اما ممکن است نتوانیم هزینه سفر به تهران برای بازی با پیکان را تأمین کنیم. متأسفانه هیچ‌کدام از قول‌هایی که برای رفع مشکلات مالی به ما دادند، عملی نشده است. حدود 4.5 میلیارد تومان از پارسال به بازیکنان بدهکاریم.

پورموسوی در خاتمه تصریح کرد: بانک ملی اسپانسر تیم ماست و باید به ما کمک کند. اگر مشکل مالی نداشتیم می‌توانستیم پس از دیدار با پیکان مستقیم از تهران به عمان برویم تا با الفتح بازی کنیم، اما نمی‌دانیم چگونه قرار است به عمان اعزام شویم. به تهران می‌رویم و سپس به اهواز بر می‌گردیم یا اینکه مستقیم از تهران به عمان می‌رویم.

 

 

کد خبر : ۴۵۷۵۲۱