خبرگزاری کار ایران

فربیرز عسگری: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۸۳

اگر گزینه سرمربیگری باشم با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود

عضو شورای فنی فدراسیون تکواندو گفت: تاکنون پیشنهادی برای سرمربیگری در مسابقات پیش رو نداشته ام و نمی خواهم با گمانه‌زنی وارد حاشیه شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی سابق تکواندوی ایران در خصوص تشکیل شورای فنی بیان کرد: وقتی تصمیمی به صورت شورایی گرفته می‌شود قطعا کم‌ترین نواقص را خواهد داشت زیرا تفکر جمع در آن دخیل است. با وجودی که تنها چند روز از عمر این شورا می‌گذرد باید گفت تشکیل آن اقدامی مناسب بوده است اما برای رسیدن به هدف اصلی تشکیل آن و گرفتن تصمیمات برای تکواندو راهی طولانی در پیش خواهیم داشت.

فریبرز عسگری در خصوص صلاحیت 13 عضو حاضر در شورای فنی، اظهار داشت: نمی‌خواهم دوباره برایم حاشیه ایجاد شود، ترجیح می‌دهم سکوت کنم. این تصمیمی است که گرفته شده و قطعا برای آن شرایط خاصی سنجیده شده است. برای من تنها عملکرد مثبت این جلسات حائز اهمیت است.

 دبیر کمیته آزمون فدراسیون تکواندو در خصوص اینکه از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی و مهم سرمربیگری تیم ملی تکواندو نام برده می شود، عنوان کرد: هنوز صحبتی در این خصوص با بنده نشده است. قبلا این مسئولیت را برعهده داشته ام و به خوبی میدانم سرمربیگری تیم ملی تکواندو با این همه طرفدار، جوان علاقه‌مند و انتظار مسئولان چه وظیفه بزرگی است. باور کنید به انتخاب شدن فکر نمی‌کنم اما اگر انتخاب شوم قطعا با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود و اگر هم کاندید این عنوان نشوم برای شخص منتخب آرزوی موفقیت خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی سه رویداد مسابقات کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و یونیورسیاد فکر می کنید شما برای هدایت کدامیک انتخاب خواهید شد، بیان کرد: بستگی به نظر کادر فنی دارد. این رقابت‌ها بهترین موقعیت برای مربیان جوان و پشت خط برای ورود به جرگه مربیگری است. در حال حاضر نفرات خوبی با توانایی‌های بالا برای هدایت تیم ملی وجود دارند و با توجه به نزدیکی این رویدادها و زمان اندک باید هر چه سریع تر تکلیف سرمربی و مربیان مشخص شود.

عضو شورای فنی درباره پیشنهاد هدایت تیم‌های ملی در خارج از کشور اظهار داشت: واقعیت این است که پیشنهادهایی دارم، اما اولویتم فعالیت در کشور خودم است. البته فرزندانم هم در حال تحصیل هستند و باید به این نکته نیز توجه کنم. بعد از جلسه هفته آینده شورای فنی درخصوص هدایت تیم ملی، اگر شرایط در ایران فراهم نشود؛ نیم‌نگاهی به فعالیت در کشور دیگر خواهم داشت البته در صورت توافق با کشورهای پیشنهاد دهنده.

سرمربی تیم یاسین پیشرو البرز در پایان در مورد وضعیت تیمش در لیگ برتر تکواندو نیز تصریح کرد: وضعیت تیم خوب است و با اینکه امسال ترکیب بسیار جوان است و نفرات دیر به تیم اضافه شدند اما نتایج خوبی به دست آورده ایم. در دور برگشت هفته چهارم با تیمی مساوی کردیم که در دور رفت متحمل شکست شده بودیم و تیمی را که با آن به تساوی رسیده بودیم را بردیم. به هر صورت به تیم و سکونشین شدن امیدواریم.

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت در شهر باکو آذربایجان، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 3 تا 9 تیر ماه در کره جنوبی و بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان 28 مرداد ‌ماه تا 8 شهریور ماه سال آتی به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز