خبرگزاری کار ایران

می‌دانم حضور هواداران چقدر مهم است؛

امیر آبادی: استقلالی‌ها ژاوی را بزرگ نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۲۵

مدافع اسبق آبی‌های پایتخت معتقد است بازیکنان استقلال نباید ژاوی را بزرگ کنند بلکه به این فکر کنند که السد یازده بازیکن دارد نه فقط یک بازیکن.

مهدی امیر آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص بازی استقلال برابر السد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی‌های آسیایی متفاوت با بازی‌های لیگ است و تیمی در این بازی برنده است که با برنامه و به دور از احساس بازی کند .

وی در ادامه افزود: درست است که ژاوی بازیکن کلیدی السد است اما استقلالی‌ها نباید خیلی او را بزرگ کنند و حواس‌شان باشد السد یازده بازیکن کلیدی درون زمین دارند که حضور هر یک از آن‌ها در زمین می‌تواند برای استقلال سخت باشد. آن‌ها باید کاری کنند تا تیم مقابل و بازیکنانش حرفی برای گفتن نداشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال تهران در ارتباط با نقش کلیدی هواداران این تیم در بازی با السد قطر گفت: به عنوان بازیکنی که سال‌ها در استقلال بازی کردم می‌دانم چقدر حضور هواداران در ورزشگاه در بالا رفتن روحیه بازیکنان استقلال و تخریب روحیه حریف نقش دارد. به همین دلیل از هواداران استقلال می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا با حمایت خود به برد این تیم کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز