خبرگزاری کار ایران

من با فرگوسن و مورینیو جلسه میگذارم نه با برانکو؛

کی روش: بازیکنان پرسپولیس به دلیل چاقی دعوت نمی شوند!

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۶۲

سرمربی پرتغالی تیم ملی در واکنشی عجیب نسبت به انتقادات صورت گرفته علیه خود، موضع عجیبی علیه پرسپولیس و کادرفنی این تیم گرفت.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال با ادبیاتی عجیب به مسائل حول فوتبال ایران و خودش واکنش نشان داد. مساله چاقی بازیکنانی که با آنها توانسته بود دور اول رقابتهای انتخابی جام جهانی را با صدرنشینی به پایان برساند یکی از مباحث عجیبی بود که او در این نشست آن را اعلام کرد و البته کنایه های بی پایان به برانکو. در ادامه صحبتهای کی روش را خواهید خواند.

لیگ نباید در بازه آسیایی قطع شود!

در طی چند روز چند جلسه برگزار کردیم. من در جایگاهی نیستم که در محتویات جلسه صحبت کنم و فقط می گویم جلسه خوب بود. موقعیت خودمان را از زمان اردوی امارات تا به الان آنالیز کردیم.  قبلا  گفته بودم برنامه ما برای آماده سازی به جام جهانی خیلی محدود است. من باید بگویم این قوانین برای تیم ملی اجرا شود و برای باشگاه ها هم باید اجرا شود. به خصوص درباره لیگ قهرمانان آسیا نباید قطع شود و لیگ باید ادامه پیدا کند.

عواقب تبعیت از قوانین فیفا پای خودتان

عواقب تبیعیت از برنامه فیفا را خواهیم دید. من دوباره می خواهم تاکید کنم این چیزی نبود که من به آن اعتقاد داشتم و آن برنامه ای نبود که من طراحی کرده بودم. من مطمئن هستم که این تصمیمی که گرفته شده برای تبعیت از قوانین فیفا و پیروی از آن قطعا عواقبی را برای تیم ملی خواهد داشت و قطعا عواقب جدی برای کادر تیم خواهد داشت. برای یکسری از بازیکنان  عواقب جدی خواهد داشت با توجه به این برنامه تعدادی از این بازیکنان نمی توانند به تیم ملی ملحق شوند.

من اینجا هستم اما در مرخصی اروپایی هم به بازیکنان سر می‌زنم

من می خواهم به یک رسانه پیامی بدهم که سعی نکنند با تیم ملی اینگونه رفتار کنند. همانگونه که می بینید من اینجا هستم و همانگونه که آنها گفتند من در تعطیلات نیستم و قطعا زمانی که در خارج از کشور حضوردارم بازیکنانی هستند که خیلی هم زیاد هستند برای دیدن مسابقات آنها حضور پیدا می کنم و برنامه تیم ملی و  اردو و بازی های دوستانه را برنامه ریزی می کنم و در پایان خلاصه کنم برنامه لیگ تغییر نخواهد کرد. طبق قوانین فیفا و استانداردهای آن انجام می شود.

مثل کرواسی نیستیم که در چین اردو بزنیم

شما نظر من را می دانید و قطعا اطلاع دارید که در 6 سال اخیر که چگونه کار کرده ام و عملکرد من مشخص است. من مطمئن هستم که برنامه ای که ما داریم بهترین برنامه برای آماده سازی تیم ملی و بهترین نتیجه نخواهد بود. در ایران افراد و کارشناسانی وجود دارند که در جایی یک برنامه دیگر را و در ایران یک برنامه دیگر را قبول دارند اما ما در پایان تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. من به لیگ و فدراسیون توصیه می کنم در برنامه های آینده شان حتما رعایت کنند و به خاطر چهار تا باشگاه لیگ را تعطیل نکنند. 12 تیم دیگر وجود دارد.ما مثل بعضی کشورها مانند کرواسی نیستیم که در چین اردو بزنیم و به بازیکنان جدیدمان فرصت بازی تدارکاتی بدهیم. با این برنامه بازیکنان جوان فرصت خودنمایی ندارند.

به خاطر همرنگی با پیراهن منچستر، پرسپولیس را دوست دارم

اگر ما بخواهیم برنامه‌مان را به صورت مختصر دنبال کنیم برخی از بازیکنان بازی ملی نخواهند داشت. ما باید در طول برنامه‌هایمان شرایطی را به وجود بیاوریم که بتوانیم بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.چیزی که در مورد پرسپولیس پرسیدید سوالی متفاوت است؛ پرسپولیس باشگاه بزرگی است و احترام زیادی برای این تیم قائلم. رنگ لباس پرسپولیس به رنگ منچستریونایتد است و من این تیم را دوست دارم!

بازیکنان با 3 کیلو اضافه وزن پرسپولیس را دعوت نمی‌کنم

بازیکنان پرسپولیس را به این دلیل نمی‌توانیم دعوت کنیم چرا که آن‌ها ۳ کیلو بالاتر از حد استاندارد دارند. ما می‌خواهم با قطر بازی کنیم و نمی‌توانیم در شرایطی بازیکنان را به میدان بفرستیم که ۳ کیلو بیشتر از حد استاندارد دارند.من از سرمربی تیم پرسپولیس آقای برانکو شنیدم که بازیکنان این تیم غذا زیاد می خورند و با نمی توانم این شرایط به تیم ملی دعوت کنم. این نظر من نیست. من برای آنها احترام قائل هستم اما مربی آنها آقای برانکو به من درس داد که آنها بازیکنان حرفه ای نیستند و چاق می شوند. آنها وزن زیادی دارند و من نمی توانم آنها را دعوت کنم.

هواداران پرسپولیس باید به بازیکنان بگویند چرا چاق هستید

در واقع هواداران و تماشاگران باید به بازیکنانی بگویند که چاق هستند و شرایط خوبی ندارند. من هیچ وقت به بازیکنان توهین نمی کنم و برای آنها احترام قائل هستم. آنها همیشه بهترین عملکرد را داشتند و حضور آنها همیشه  مثمرثمر بوده است اما مربی آنها نظر دیگری دارد.

من و تاج متحد هستیم

برای کادر فنی تیم ملی عواقبی خواهد داشت چون زمان محدودی داریم و نمی توانیم به آنها آموزش دهیم. در واقع در ماه نوامبر مسابقه دادیم بیشترین  امتیازات را کسب کردیم. بیشتر از 4 سال تیم اول آسیا هستیم. بهترین تیم آسیا در رتبه بندی هستیم. یک سال و نیم است که باخت نداشتیم و مردم بسیار خوشحال و متحد هستند. برنامه ای که من دنبال می کردم برنامه ای بوده که برای تیم ملی طراحی شده است. در ماه دسامبر در شرایطی مواجه شدیم و باعث شد برنامه بهم بریزد و مجبور شدیم براساس قوانین فیفاعمل کنیم. این بسیار ساده است. در صلح و هماهنگی به فوتبال ایران بازگشتیم و چیزی که از من نباید سوال کنید این است که در مسوولیت من نیست باید از کسانی بپرسید که این جدایی را به وجود آوردند من و آقای تاج با هم کار می کنیم.حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم تا راه حل هایی برای مشکلات به وجود آمده پیدا کنیم. ما با هم به شکل متحد کار می کنیم.

واکنش به عقد قرارداد با الجزایر

به شوخی عرض می کنم نمی شود به همه خبرهایی که از  رسانه ها می آید اعتماد کنیم (خنده) ما باید الان در تعطیلات باشیم.

من با فرگوسن جلسه می‌گذارم نه با برانکو

من اعتقاد دارم با مربیانی که رودررو صحبت می کنم ارتباط خوبی دارم مثل فرگوسن، اسکولاری، دونگا با آنها صحبت می کنم اما با مربیانی که در کنفرانس های خبری شروع به سرزنش می کنند و با سرزنش می خواهند کار خود را پیش ببرند هیچ تعاملی ندارم. شما در مورد فرگوسن یا مورینیو صحبت می کنید اگر درباره آنها صحبت می کنید من رودررو با آنها صحبت می کنم. من با کسانی که ابتدا در رسانه صحبت می کنند بعد ما من صحبتی ندارم و فقط با مربیانی که در سطح فرگوسن یا مورینیو باشند صحبت می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز