خبرگزاری کار ایران

هپکو اراک از لیگ برتر هندبال کناره‌گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۵۱

تیم هندبال هپکو اراک به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، مسوولان تیم هندبال هپکو اراک نامه‌ای به فدراسیون فرستادند و به طور رسمی اعلام کردند که به خاطر مشکلات مالی شرایط ادامه حضور در رقابت‌های لیگ را ندارند. هپکو اراک که با 9 امتیاز و تفاضل گل 12-، در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال قرار داشته، زورش نرسیده که این رقابت‌ها را تمام کند؛ نه به خاطر حریفان بلکه به خاطر مشکلاتی که در خانه دارد و از سوی شرکت و سایر بخش‌ها حمایتی نمی‌شود. اراکی‌ها در روزهای پیش از شروع لیگ این وضعیت را پیش‌بینی کرده بودند اما با اصرار و پیگیری فدراسیون در لیگ شرکت کردند.

نصفه و نیمه شدن ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ هندبال، عادت شده و دو، سه سالی است که اگر این اتفاق نیفتد، باید تعجب کرد. امسال هم تیم‌ها تا هفته دوازدهم خود را کشاندند تا اینکه یکی از 10 تیم حاضر در لیگ، یعنی هپکو اراک چاره‌ای ندید جز اینکه نامه بنویسد و از ادامه حضور در رقابتی که زمانی مدعی اصلی‌اش بود، انصراف دهد.

مسوولان باشگاه هپکو اراک که دیگر ادامه این رقابت‌ها را برای خود غیر ممکن می‌دیدند، با ارسال نامه‌ای به مسوولان فدراسیون از کناره‌گیری خود از رقابت‌های لیگ برتر خبر دادند: با عنایت به مشکلات اقتصادی شرکت هپکو در چند سال اخیر و عدم تامین بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی در سال جاری و همچنین عدم حمایت مالی از سوی مسوولان شهرستان و استان، این باشگاه انصراف تیم هندبال خود را از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر کشور اعلام می‌‌کند.

هپکو اراک که یکی از تیم‌های قدیمی هندبال است، در حالی از حضور در رقابت‌های لیگ انصراف داده که فعلا فدراسیون رفتن این تیم را باور ندارد و تلاش می‌کند تا حداقل با مسوولان باشگاه و بخش‌های مختلف ارتباط بگیرد، بلکه این مشکل حل شود. فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید: برای ما سخت است که قبول کنیم هپکو به خاطر مشکلات مالی در لیگ حضور ندارد. چند باری با آقای رضایی، مربی تیم تماس گرفته‌ام اما نتوانستم صحبت کنم. فعلا نامه انصراف را دریافت کرده‌ایم اما دست به کار شده‌ایم تا به هر ترتیب شده، اجازه این انصراف را ندهیم.

او ادامه می‌دهد: ‌ما اصلا دلمان نمی‌خواهد که این تیم نباشد. برای همین به بعدش فکر نمی‌کنیم. فعلا تلاش می‌کنیم که هپکو را حفظ کنیم اما اگر این اتفاق نیفتد، قانون مشخص کرده که چه شرایطی پیش می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز