خبرگزاری کار ایران

امیر خادم: تغییرات معاونت قهرمانی مثبت است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به انتخاب داورزنی به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، واکنش نشان می‌دهد و تاکید دارد که او یک مدیر خط شکن است.

 به گزارش ایلنا، امیررضا خادم درباره برکناری نصرا... سجادی از معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و جایگزینی داورزنی در این پست می‌گوید: نصرا... سجادی سال‌های طولانی در جایگاه‌های مدیریتی خدمت کرده است و حضورش در ورزش به لحاظ تجربه و رفتاری منشأ خیر بسیاری بوده است و باید از او قدردانی شود. داورزنی هم در هر جایی که بوده عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و یک مدیر خط شکن است و در دل کارها می‌رود. به نظر من وزارتخانه برای ایجاد تغییرات مثبت نیازمند چنین مدیری است. در کل من این تغییر و تحول را مثبت ارزیابی می‌کنم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد او هم جایش را به ‌فرد دیگری بدهد، می‌گوید: در این مورد نمی‌توانم اظهارنظری انجام دهم اما فارغ از این مساله حضور سلطانی‌فر در ورزش کشور یک اتفاق مثبت بوده و تا الان هم شاهد بودیم که اتفاقات خوبی در ورزش کشور رخ داده است.» خادم درباره اینکه گفته می‌شود دوتابعیتی بودن سجادی در برکناری او نقش داشته؛ اظهار بی اطلاعی می‌کند و می‌‌گوید: «اطلاعی از این موضوع ندارم. قانون عدم به کارگیری دوتابعیتی‌ها تنها مختص به وزارت ورزش نیست و فکر می‌کنم یک قانون کلی باشد.

کد خبر : ۴۵۴۰۲۵