خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی کاراته؛

پایان خوش کاراته ایران در تاتامی پاریس

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۶۷

پس از 3 روز پیکار نفس گیر در پاریس، سهم ایران در اولین دوره لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 دو مدال طلا و دو مدال برنز بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پس از 3 روز پیکار بیش از هزار کاراته‌کا در لیگ جهانی کاراته وان پاریس، این رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و سهم ایران در این دوره از مسابقات 2 مدال طلا و 2 برنز بود.

برای ایران، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم طلا گرفتند و ذبیح اله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و سامان حیدری در وزن 84+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اما بغیر از این 4 کاراته کا، 8 ورزشکار ایرانی دیگر هم در این رقابت‌ها حضور داشتند که از رسیدن به مدال بازماندند. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم زنان با 3 برد و یک باخت به کار خود پایان داد. در وزن 60- کیلوگرم مجید حسن نیا از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس امنتاع کرد. در وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری 5 برد و یک باخت بدست آورد. سهم ابراهیم حسن بیگی یک برد و یک باخت بود و یونس ناصری در گام نخست نتیجه را به رقیب واگذار کرد.

همچنین در وزن 84- کیلوگرم، احسان حیدری صاحب 4 برد و 2 باخت شد و مهدی خدابخشی به 4 پیروزی و یک باخت رضایت داد. هادی عرب هم در وزن 84+ کیلوگرم در اولین مبارزه با شکست مواجه شد.

در پایان این رقابت‌ها و در توزیع مدال کومیته و کاتا، ژاپن با 5 مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز به کار خود پایان داد. بعد از مهد کاراته جهان، ایتالیا 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز و ایران 2 مدال طلا و 2 برنز بدست آورد. فرانسه هم یک طلا، 2 نقره و 6 برنز را تصاحب کرد. کشورهای ازبکستان، ونزوئلا، اوکراین و صربستان هم جزو کشورهای طلایی این دوره از مسابقات بودند.

اما در بخش کومیته، ژاپن، ایران و فرانسه، 3 تیم برتر بودند. ژاپن 3 طلا، یک نقره و 4 برنز گرفت، ایران صاحب 2 طلا و 2 برنز شد و فرانسوی‌ها یک طلا، یک نقره و 3 برنز گرفتند.

مدال آوران این دوره از مسابقات:

کاتای انفرادی زنان: 1- ژاپن 2- فرانسه 3- اسپانیا و فرانسه

کاتای انفرادی مردان: 1- ژاپن 2- ژاپن 3- ژاپن و ژاپن

کاتای تیمی زنان: 1- ایتالیا 2- المان 3- اسپانیا و ایتالیا

کاتای تیمی مردان: 1- ایتالیا 2- ایتالیا 3- فرانسه

کومیته – گروه زنان

وزن 50- کیلوگرم: 1- ژاپن 2- ژاپن 3- ترکیه و ترکیه

وزن 55- کیلوگرم: 1-ایران (طراوت خاکسار) 2- اسکاتلند 3- اسپانیا و کانادا

وزن 61- کیلوگرم: 1-صربستان 2- ترکیه 3- کانادا و ژاپن

وزن 68- کیلوگرم: 1- فرانسه 2- آذربایجان 3- ژاپن و فرانسه

وزن 68+ کیلوگرم: 1-ژاپن 2- فرانسه 3- فرانسه و ژاپن

کومیته گروه مردان

وزن 60- کیلوگرم: 1- ازبکستان 2- مالزی 3- ترکیه و ترکیه

وزن 67- کیلوگرم: 1- ونزوئلا 2- قزاقستان 3- عربستان و مراکش

وزن 75- کیلوگرم: 1- اوکراین 2- ایتالیا 3- ژاپن و فرانسه

وزن 84- کیلوگرم: 1- ژاپن 2- روسیه 3- ایران (ذبیح اله پورشیب) و یونان

وزن 84+ کیلوگرم: 1- ایران (سجاد گنچ زاده) 2- هلند 3- ایران (سامان حیدری) و ایتالیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز