خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس فدراسیون والیبال مالدیو به عملکرد تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۵۵

رئیس فدراسیون والیبال مالدیو گفت: عملکرد تیم ملی بانوان ایران در رقابت‌های آسیای مرکزی نشان داد که آینده خوبی در انتظار آنان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال مالدیو که یکی از تماشاگران دیدار تیم ملی زنان این کشور برابر ایران بود، افزود: والیبال ایران در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی در مردان داشت اما این موفقیت ها در زنان ایران به چشم نمی آمد.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم ملی والیبال بانوان ایران در مالدیو و قهرمانی این تیم در آسیای مرکزی نشان داد که والیبال زنان نیز همانند مردان در تلاش برای موفقیت است و به نظر من روزهای خوبی در انتظار آنان خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال مالدیو با ابراز تشکر از دکتر محمدرضا داورزنی همتای ایرانی خود گفت: فدراسیون والیبال ایران تیم خوبی راهی رقابت‌های انتخابی جهان در مالدیو کرد و آنان مزد تلاش‌های خود را گرفتند. من خودم فکر نمی‌کردم که با این نتیجه زنان مالدیو مغلوب ایران شوند.

وی دیدار دو تیم ایران و مالدیو را برای والیبال زنان این کشور ارزشمند دانست و گفت: ملی پوشان مالدیو محک خوبی در این مسابقه خوردند و کادر فنی به خوبی با نقاط ضعف و قدرت تیم خود آشنا شد تا در آینده آنها را بر طرف کنند. امیدوارم در آینده دوباره زنان مالدیو با تیم ایران مسابقه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز