خبرگزاری کار ایران

پیش بازی تراکتور-ماشین سازی؛

دربی بالا و پایین در تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۰۷

تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در شرایطی دربی تبریز را برگزار خواهند کرد که وضعیتشان در جدول به هیچ وجه با هم قابل مقایسه نیست.

به گزارش ایلنا، تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته‌ نوزدهم لیگ برتر، از ساعت 15 و در ورزشگاه یادگار، به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در شرایطی دربی تبریز را برگزار خواهند کرد که وضعیتشان در جدول به هیچ وجه با هم قابل مقایسه نیست؛ در شرایطی که تراکتور در رده‌ دوم ایستاده و برای قهرمانی می‌جنگد، تیم ماشین‌سازی با اقتدار با فاصله‌ زیاد در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات جا خوش کرده است.

ماشین‌سازی فقط یک بار، آن هم در هفته‌ اول رقابت‌ها، به پیروزی رسیده است. آن‌ها حتی با روی کار آوردن فرهاد کاظمی هم نتوانسته‌اند که طعم پیروزی را بچشند.

اما تراکتور برای اینکه زیاد از پرسپولیس دور نشود به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج دارد. آن‌ها با 4 امتیاز اختلاف نسبت به قرمزهای تهران در رده‌ دوم قرار دارند و به نوعی تنها رقیب آن‌ها برای فتح جام قهرمانی شناخته می‌شوند. تغییر قابل توجه تراکتور برای بازی امروز قرار دادن مهدی شریفی در ترکیب است. محرومیت فرزاد حاتمی و ناآماده بودن لوسیانو ادینیهو بار دیگر فرصت را در اختیار مهدی شریفی نهاده تا به عنوان تک مهاجم تراکتور در دربی نقش‌آفرینی کند. در حال حاضر، سرخ‌های تبریز با 28 گل زده قویترین خط حمله‌ مسابقات را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز