خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ادعای عدم حضورم در جام تختی دروغی بیش نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۴۴

تقی اکبرنژاد در واکنش به ادعای عدم حضورش در رقابت‌های جام بین المللی تختی گفت: عده‌ای با نیت غرض ورزضی و منیت در این رابطه دست به دروغگویی زدند.

تقی اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من دو روز قبل از آغاز مسابقات جام تختی در مشهد حضور داشتم و در نهایت با پایان این مسابقات نیز با تیم اجرایی فدراسیون کشتی به تهران بازگشتم، در تعجبم که عده‌ای چرا به صراحت دروغ می‌گویند.

وی ادامه داد: تیم کشتی آزاد جوانان حاضر در این مسابقات را من و دستیارانم کوچ کردند منتهی عده‌ای نخواستند حضور ما در این رقابت‌ها را ببینند و با اهداف خاص به قضد تخریب تیم کشتی آزاد جوانان دست به تحریف واقعیت‌ها زدند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خصوص عملکرد کشتی گیران جوان در جام تختی نیز گفت: ما در برخی از اوزان با مشکل روبرو هستیم و به تازگی نیز یک اردوی 9 روزه را پشت سر گذاشته بودیم.

وی اظهار داشت: اما در مجموع کشتی گیران جوان توانستند مبارزات خوبی را در برابر تیم‌های گرجستان و بلاروس به نمایش بگذارند و ضعف‌ها و کاستی‌ها دربرخی از اوزان به خوبی نمایان شد و باید تلاش کنیم در ماه‌های آینده این نقصان‌ها را برطرف سازیم.

اکبرنژاد در مورد برگزاری جام تختی به صورت تیمی نیز گفت: این رویکرد حداقل برای تیم جوانان مثبت بود و کشتی گیران جوان توانستند حداقل در این مسابقات 3 دوره مبارزه کنند.

وی در مورد سطح فنی جام تختی نیز در خاتمه خاطرنشان کرد: معتقدم سطح این مسابقات معمولی و متوسط بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز