خبرگزاری کار ایران

مشهدی ها پیروزی نمی‌خواهند

سیاه جامگان 1 - پدیده 1 / سریال تکراری تساوی در دربی مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۳۱

دربی مشهد بار دیگر با تساوی خاتمه یافت تا سریال تساوی در این دربی همچنان تکراری ترین اتفاق باشد.

به گزارش ایلنا، دو تیم سیاه جامگان و پدیده مشهد در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ عباسیان برای پدیده گلزنی کرد و ایوب کلانتری که اکنون در تیم سایپا به میدان می رود، برای سیاه جامگان. اینبار نیز این سریال البته با گلزنانی متفاوت برای دو تیم رقم خورد و با تساوی به کار خود خاتمه دادند.

سیاه جامگان مشهد- پدیده خراسان؛ ساعت ۱۵؛ ورزشگاه ثامن مشهد؛ تماشاگر:

داوران: علیرضا فغانی – حسین طالقانی – امیررضا آشورماهانی – محمد ملکی ناظر: محمدجواد تقی پور.

 

ترکیب سیاه جامگان:

 

محمد ناصرى، محسن آقایى، علیرضا جلیلى، وحید عسگرى، رضا شربتى، عبدالرضا زارعى،  سالار افراسیابى، حسین بادامکى، محسن آذرباد، عباس عسگرى، روح الله سیف اللهى.

سرمربی: خداداد عزیزی

 

ترکیب اصلی پدیده:

 

شهاب گردان، رضا ناصحى، وارزادات هارویان، عبدالله حسینى، حسن جعفرى، مهرداد کفشگرى، کریم احمدى، میلاد کمندانى، معین عباسیان، فرزاد زامهران، حمزه خذیراوى.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی تیم پدیده توسط مهرداد کفشگری به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال کرنر تیم سیاه جامگان به روی دروازه تیم پدیده آمد و بدون برخورد به بازیکنی از تیم حریف و خودی، عرض خط دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

دقیقه33: ارسال دقیق معین عباسیان روی ضربه کرنر به رضا ناصحی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 26: پاس توی عمق بازیکنان تیم پدیده ، حمزه خضیراوی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و لی واکنش عالی ناصری مانع از گلزنی پدیده شد.

دقیقه 30: ارسال خوب معین عباسیان به دیرک دوم با ضربه آرام میلاد کمندانی در دستان گلر تیم سیاه جامگان جای گرفت.

دقیقه 53: ارسال زیبای معین عباسیان از فاصله ای دور به سمت دروازه رفت که واکنش ناصری مانع از گلزنی این بازیکن شد؛ البته داور در این صحنه خطای آفساید را اعلام کرد.

دقیقه 64: تیم سیاه جامگان در دو دقیقه متوالی روی دروازه حریف خود خطرساز شد که در اولین مرتبه ضربه عسگری را گردان دفع کرد و در مرحله دوم حسین بادامکی با بی دقتی پاس زیبای عسگری را به بیرون فرستاد.

دقیقه 71: شهاب گردان در این لحظه خروج نامطمئنی داشت و ضربه مهاجم تیم سیاه جامگان را حسینی مدافع پدیده با سینه کنترل  کرد تا دومین گل سیاه جامگان به ثمر نرسد.

دقیقه 75: ضربه معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی باز هم خطرساز شد و با کمترین فاصله ممکن پس از برخورد به دیرک دروازه توپ راهی بیرون شد.

 

شرح گل:

 

1-0(پدیده): در دقیقه 37 تیم پدیده روی یک ضدحمله موفق شد با حرکت زیبای حمزه خضیراوی در عوض کردن منطقه بازی، فضای خوبی را برای رضا ناصحی ایجاد کند و بلافاصله ناصحی اقدام به شوت کرد و در ریباند میلاد کمندانی موفق به ثبت اولین گل بازی شد.

1-1(سیاه جامگان): پاس زیبای بازیکنان سیاه جامگان به عباس عسگری رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با شهاب گردان گل تساوی را تنها یک دقیقه بعد از گل پدیده در دقیقه 38 به ثمر رساند.

 

حواشی:

 

* مانند بازی های گذشته دو تیم باز هم استقبال کم هواداران از دربی مشهد کاملا مشهود بود و آنها سکوهای استادیوم ثامن را پر نکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز