خبرگزاری کار ایران

سکوت تاج ادامه دارد!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پزشکان در هر عرصه ای که فعالیت می‌کنند، از جایگاه ویژه و بالایی برخوردارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اهمیت جایگاه پزشکی در فوتبال، ارتقا و حفظ سلامت بازیکنان، پیشگیری از آلودگی‌ها به مواد ممنوعه و دوپینگ از مسائل مهمی است که از پزشکان توقع داریم به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: افرادی که در فوتبال خالصانه تلاش می‌کنند تا وضعیت بازیکنان رو به رشد باشد و از لحاظ پزشکی با مشکلی مواجه نشویم، پزشکان هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وظایف برجسته‌ای که پزشکان بر عهده دارند بسیار با ارزش است و فدراسیون فوتبال اهتمام ویژه‌ای بر پزشکی و فعالیت‌های مربوط به آن دارد. ضمن اینکه به کمیته پزشکی و بخش‌های مختلف تاکید شده که به طور نزدیک همکاری‌های لازم را با پزشکان داشته باشند تا بتوان شرایطی را فراهم کرد تا ورزشکاران در سلامت کامل به ورزش خود ادامه دهند.
تاج در پایان گفت: گزارش کارشناسی در اهم موارد صورت می‌گیرد تا وضعیت بازیکنان در تمامی مسائل بررسی کنیم. ضمن اینکه معتقدم برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار مثمر ثمر و عالی بوده و الزام ما بر این است که در بخش پزشکی فعالیت برجسته‌ای داشته باشیم. فعالیت و برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش پزشکی هزینه نیست و عین سود است و حمایت خود را از این بخش خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، با توجه به اظهار نظرهای اخیر برانکو ایوانکوویچ در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال و بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس از اردوی دبی توسط کارلوس کی‌روش به ایران، رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح داده فعلا سکوت کند و واکنشی راجع به تصمیم سرمربی تیم ملی نشان ندهد.

کد خبر : ۴۴۴۷۷۲