خبرگزاری کار ایران

کلوپ: به کمی شانس نیاز داشتیم/ در مورد بازی شاگردانم صحبتی ندارم

سرمربی آلمانی لیورپول در مورد تساوی خارج از خانه تیمش در برابر ساندرلند گفت: من به بازیکنانم گفتم اگر هر کسی قادر نیست بازی کند به من بگوید و من نیز در رابطه با این موضوع با کسی صحبت نخواهم کرد.

به گزارش ایلنا، لیورپول در بازی برابر ساندرلند در حالی‌که 2 بار از حریف پیش افتاد، در نهایت با 2 پنالتی دفوئه به تساوی دست یافت و 2 امتیاز مهم این بازی را را از دست داد.

کلوپ گفت: نمی‌توانم جریان بازی را توضیح بدهم زیرا نمی‌دانم دقیقا در جریان بازی چه چیزی را مشاهده کردم. بازیکنانم خیلی خوب جنگیدند اما من اطمینان دارم که ما می‌توانیم بهتر این فوتبال بازی کنیم اما بدون استراحت چنین چیزی ممکن نیست.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: من به بازیکنانم گفتم اگر هر کسی قادر نیست بازی کند به من بگوید و من نیز در رابطه با این موضوع با کسی صحبت نخواهم کرد اما هیچ کدام از بازیکنان چنین درخواستی نداشتند. به این دلیل، من در مورد بازی تیمم و اتفاقاتی که در زمین افتاد از دیدگاه فوتبالی صحبتی ندارم.

وی ادامه داد: همچنین معتقدم ضربه آزادی که در نهایت منجر به اعلام پنالتی دوم برای ساندرلند شد خطا نبود اما آنها به سختی در بازی تلاش کردند و لایق کسب تساوی بودند. در چنین دیدارهایی ما کمی به شانس هم نیاز داریم.

کد خبر : ۴۴۴۱۷۱