خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها نشان دادند که نوراللهی برای تیم ما بازیکن با اهمیتی است

برانکو: امروز با انرژی بسیار بالایی بازی کردیم/ جلوتر از برنامه خود هستیم

برانکو با تمجید از شاگردانش یادآور شد: خوشحالم از اینکه قهرمان نیم فصل شدیم و این برای من که سال میلادی را جشن می‌گیرم بسیار زیبا بود. چیزی که برای من که مربی هستم بسیار اهمیت دارد، این است که ما امروز 90 دقیقه توپ و میدان را در کنترل داشتیم و حتی یک بار هم دروازه‌مان توسط حریف تهدید نشد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سیاه جامگان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

خوشحالی ام وصف شدنی نیست

نیازی به تشریح میزان خوشحالی‌ام از بازی امروز نیست. نمایش بسیار زیبایی داشتیم، برنده شدیم و قهرمانی نیم فصل را به دست آوردیم. خوشحالم که دیدم بازیکنانم با انرژی و اراده زیادی بازی کردند. فوتبال برای هواداران بازی می‌شود و ما امروز نمایش خوبی داشتیم و سه گل زدیم. هر آنچه در فوتبال زیباست، در بازی امشب وجود داشت و از همه زیباتر این بود که شاهد دوستی و همدلی بین بازیکنان و هواداران‌مان بودیم.

قدرت خود را به حریفن نشان دادیم

خوشحالم که در پایان نیم فصل شادی زیادی به هواداران هدیه دادیم. این مسئله برای ما که سال جدید میلادی را جشن می‌گیریم، هدیه‌ زیبایی محسوب می‌شد. آنچه برای من به عنوان مربی بسیار مهم است، این است که ۹۰ دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و اجازه ندادیم حریف به طور جدی ما را تهدید کند. امروز انرژی و قدرت خود را به حریف نشان دادیم.

برای خداداد آرزوی موفقیت دارم

برای خداداد عزیزی، بازیکن سابق و همکار فعلی‌ام آرزوی موفقیت دارم. او هم کار زیادی در ادامه دارد و مثل ما باید تلاش کند.

در نیم فصل دوم نیز به دنبال قهرمانی هستیم

ما امروز توانستیم جشن قهرمانی نیم فصل را بگیریم و تلاش می‌کنیم در نیمه دوم فصل هم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم جشن قهرمانی بگیریم. خودتان دیدید امروز ما بازیکن 20 سال و زیر 20 سال را روی نیمکت داشتیم، ضمن اینکه محمد انصاری به علت بیماری نتوانست از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما وقتی که محسن ربیع‌خواه مصدوم شد مجبور شدیم انصاری را با آن شرایط به میدان بفرستیم.

از برنامه ریزی قهرمانی جلوتر هستیم

نمی‌توانم بگویم بالاتر از حد پیش‌بینی‌های اول فصل‌مان هستیم اما ما رقمی را برای قهرمانی در نیم فصل اول در نظر گرفته‌ بودیم که نسبت به آن رقم و امتیازات کسب شده جلوتر از برنامه خود هستیم. ضمن اینکه فراموش نشود ما یک بازی بیشتر خارج از خانه انجام داده‌ایم. از کسب این امتیازات و جایگاه تیم باید خوشحال باشیم.

نورالهی تا شش ماه دیگر بر می گردد

قبل از همه فهمیدم که او قرار است سرباز شود. نوراللهی 2 ماه پیش نزدم آمد و گفت که می‌خواهم به خدمت سربازی بروم. فکر می‌کنم او تا شش ماه دیگر نیز می‌تواند برگردد. او نگاه حرفه‌ای به مسائل دارد و نسبت به تیمش مسئولیت پذیر است. نوراللهی امروز مستحق بود که بازی کند. سید جلال حسینی قبل از بازی پیش من آمد و گفت اگر موافق هستید بازوبند کاپیتانی را به نوراللهی بدهیم که من موافقت کردم. امروز بچه‌ها نشان دادند که چقدر نوراللهی برای تیم ما بازیکن با اهمیتی است.

مسائل خصوصی تیم ما نباید رسانه ای شود

من 2 ماه پیش این موضوع را می‌دانستم و اگر نسبت به آن ابراز بی‌اطلاعی می‌کردم دلیلش آن بود که مسائل خصوصی تیم ما نباید رسانه‌ای می‌شد و همه از آن مطلع می‌شدند. او صادقانه و حرفه‌ای نیت خود را بیان کرد چرا که نسبت به موفقیت باشگاه ابراز مسئولیت می‌کرد.

برابر ذوب آهن ما تیم برتر زمین بودیم

ما می‌دانیم لیگ طولانی است و به هر حال شکست هم باید وجود داشته باشد، حالا این باخت ما مقابل ذوب‌آهن رقم خورد. در آن دیدار تیم برتری بودیم و واضح است که پس از شکست مواردی را آنالیز می‌کنیم. اعتقاد دارم که همیشه نمی‌توان عالی بود، اما با احترامی که برای تیم ذوب‌آهن قائلم و ضمن تبریک به بردشان باید بگویم در آن بازی ما بهتر بودیم. در آن دیدار 57 درصد مالکیت توپ برای ما بود و 17 شوت به سمت دروازه زدیم، این در حالی است که ذوب‌آهنی‌ها تنها 3 شوت به سمت دروازه ما زدند. فوتبال همین است. مجدداً به آنها تبریک می‌گویم، لیگ ایران خیلی جالب است چرا که هر تیمی می‌تواند تیم دیگری را شکست دهد. در بازی مقابل سیاه‌جامگان هم انگیزه داشتیم و هم اراده، ما هر موقع با این 2 فاکتور و البته نظم وارد میدان می‌شویم بردنمان برای حریفان بسیار سخت است.

وی گفت: در بازی مقابل سیاه‌جامگان هم انگیزه داشتیم و هم اراده، ما هر موقع با این 2 فاکتور و البته نظم وارد میدان می‌شویم بردنمان برای حریفان بسیار سخت است.

 

 

کد خبر : ۴۴۰۷۹۷