خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی

سلطانی فر: امیدوارم مسئولیت‌های جهانی تیراندازی با کمان به مدیران ایرانی سپرده شود

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دکتر اردنر، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی ابراز امیدواری کرد ایران در المپیک ۲۰۲۰ به مدال تیراندازی با کمان برسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر و دکتر اردنر در خصوص همکاری‌های متقابل ایران و فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر سلطانی فر در این دیدار که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به امکانات خوب آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی ایراندر بسیاری از رشته‌ها از جمله تیر و کمان گفت: به عنوان یکی از قطب‌های تیراندازی با کمان در منطقه مایل به میزبانی سمینارهای علمی پژوهشی در این رشته هستیم.
وی ادامه داد: قصد داریم مرکز آموزشی علمی کاربردی تیراندازی با کمان را در آینده نزدیک راه اندازی کنیم که می‌تواند تاثیرات مهمی در توسعه این ورزش داشته باشد. با توجه به امکانات در حال گسترش و سرمایه گذاری‌های مختلف در رشته تیراندازی با کمان، آمادگی میزبانی مسابقات مختلف در سطح جهانی را داریم تا از تجربیات دیگر کشورها استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سه دوره اخیر المپیک شرکت کننده داشتیم و باید به گونه‌ای سرمایه گذاری کنیم که در المپیک ۲۰۲۰ به مدال برسیم.
دکتر سلطانی فر با مورد توجه قرار دادن رشد و توسعه رشته تیراندازی با کمان در کشور و تمایلی که ایران به همکاری اصولی با فدراسیون جهانی در این رشته دارد گفت: امیدواریم با توجه به سابقه خوب تیراندازی ایران مسئولیت‌های جهانی این رشته به مدیران ایرانی نیز داده شود تا به این وسیله ما بتوانیم به سکوهای بالا در رشته ورزش با کمان برسیم.

کد خبر : ۴۴۰۰۲۴