خبرگزاری کار ایران

جدال مدعیان لیگ برتر بانوان در اصفهان

هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در حالی روز پنج شنبه دوم دی‌ماه با سه دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های بانک سرمایه و ذوب آهن دو مدعی قهرمانی این رقابت‌ها در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور روز پنج شنبه دوم دیماه با سه دیدار در شهرهای اصفهان و تهران (دو دیدار) پیگیری خواهد شد.
در حساس‌ترین مسابقه این هفته و در شهر اصفهان تیم ذوب آهن میزبان بانک سرمایه صدرنشین 9 امتیازی این رقابت‌هاست. در حال حاضر ذوب آهن با دو برد از دو مسابقه خود و 6 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و اگر موفق به شکست سه بر صفر بانک سرمایه شود، صدرنشین خواهد شد زیرا بانکی‌ها یک ست باخته برابر دانشگاه آزاد در هفته سوم دارند.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن که با پنج قهرمانی متوالی در سال‌های 84 تا 88 پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست، در این مسابقه فرصت خوبی برای کسب رتبه نخست جدول با استفاده از امتیاز میزبانی دارد.
تیم والیبال سایپا تهران نیز که هم اکنون با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول است، در هفته چهارم میزبان شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران است. نارنجی پوشان سایپا نیز فرصت خوبی برای کسب سومین برد خود دارند تا ضمن تثبیت جایگاه خود نیم نگاهی نیز به رتبه دوم جدول داشته باشند.
شهرداری تبریز در حال حاضر بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌ها قرار دارد و در دیدار با سایپا به دنبال نخستین برد خود خواهد بود.
تیم های دانشگاه آزاد و نماینده شیراز سومین و آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان را در سالن فتح واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می‌کنند.
دانشگاه آزاد تا کنون دو مسابقه در این فصل لیگ برتر بانوان برگزار کرده است و مغلوب حریفان خود شده است و این هفته در نخستین بازی خانگی خود به دنبال نخستین برد نیز هست.
تیم پارس شیراز حریف دانشگاه آزاد با یک برد و سه امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و در صورت پیروزی برابر میزبان خود امکان صعود یک پله‌ای در جدول دارد. تیم پارسه تهران در هفته چهارم لیگ برتر بانوان استراحت دارد.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11
ذوب آهن اصفهان – بانک سرمایه

تهران، خانه والیبال، ساعت 11
سایپا تهران – شهرداری تبریز

تهران، سالن فتح، ساعت 11
دانشگاه آزاد – پارس شیراز

کد خبر : ۴۳۹۶۹۴