خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست باشگاه نفت به پیشنهاد عجیب منصوریان

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: طبق اعلام رسمی و آیین‌نامه میزبان هستیم و در استادیوم تختی به مصاف استقلال خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، حسین شهریاری، سرپرست باشگاه نفت درباره درخواست علیرضا منصوریان مبنی بر برگزاری دیدار نفت و استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: زمزمه‌هایی در این باره در روزهای گذشته به گوش ما رسیده بود و برایمان تا حدودی قابل پیش‌بینی بود که مسئولان و مربیان استقلال به دنبال طرح چنین موضوعی باشند. به همین دلیل دیروز با سرمربی تیم هم صحبت کردم. نظر باشگاه برگزاری بازی در تختی بوده و هست و اتفاقاً دایی هم به عنوان مربی اصرار به استفاده از حق میزبانی داشته و دارند.

وی افزود: با منصوریان در نفت همکاری داشته و برای او احترام ویژه قائل هستم. به اعتقاد بنده طرح این موضوع اصلاً جالب نیست. نباید چنین مباحثی مطرح شود و دلیلی هم ندارد ما از حق میزبانی خود بگذریم.

سرپرست باشگاه نفت تهران یادآور شد: طبق بررسی‌های نمایندگان AFC و سازمان لیگ ورزشگاه تختی در زمره ورزشگاه‌های خوب و با امکانات است و نسبت به بسیاری از ورزشگاه‌ها استاندارد و شرایط بهتری دارد. ما در تختی از استقلال و هواداران محترمش میزبانی خواهیم کرد و لزومی نمی‌بینم بیشتر در این باره صحبت کنم. از درایت تاج که با ایستادگی و شجاعت در این سال‌ها دستور داد تیم‌های تهرانی در تقابل با تیم‌های سرخابی در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفته و مجبور نباشند در دیدارهایی هم که میزبان هستند نیز در آزادی بازی کنند، تشکر ویژه داریم. همچنین از رسانه‌ها که در این راستا با سازمان لیگ همراهی کردند تا هر تیمی بتواند از حق و میزبانی خود بهره‌مند باشد. این اتفاق نیز به سادگی رخ نداد و حالا برگشت به عقب و طرح چنین موضوعی اصلا جالب نیست.

کد خبر : ۴۳۹۴۹۰