خبرگزاری کار ایران

طباطبایی: منصوریان برای نتیجه گرفتن نیاز به آرامش دارد/ نوسان استقلال تا پایان فصل ادامه خواهد داشت

پیشکسوت استقلال گفت: اگر باشگاه آرامش داشته باشد و تیم حاشیه نداشته باشد، بدون شک منصوریان به مرور زمان به هدفی که دارد می‌رسد.

هادی طباطبایی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: من از ابتدای فصل گفته بودم که استقلال در این فصل نوسان زیادی خواهد داشت. این مساله طبیعی هم است. بالاخره استقلال در این فصل تغییرات زیادی داشته و همین کار را برای منصوریان سخت کرده است. البته بعد از چند مقطعی که لیگ تعطیل شد، شرایط تاحدودی بهتر شد اما با این وجود هنوز می‌بینیم که وضعیت ایده‌آل نیست و حتی بعد از برد مقابل پدیده هم هواداران آنطور که باید راضی نبودند. انتظارات از استقلال زیاد است و همین مساله باعث نارضایتی هواداران شده است.

او ادامه داد: البته نباید این موضوع را فراموش کرد که حاشیه‌های بیرونی باشگاه هم خیلی تیم را اذیت کرده است. صحبت‌های اعضای هیات مدیره و اظهارنظرهای وقت و بی‌وقت آنها شرایط را برای کادرفنی دشوار کرده. استقلال برای نتیجه گرفتن نیاز به آرامش دارد که متاسفانه در حال حاضر این آرامش درون باشگاه وجود ندارد. باشگاه عملاً درون خود مشکلات زیادی دارد و این روی کار تیم نیز اثرگذار بوده است. البته در چند هفته اخیر وضعیت بهتر شده ولی هنوز هم حواشی وجود دارد. با نظر به همین مسائل باید گفت احتمالاً نوسان تیم در نتیجه‌گیری تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

علیرضا منصوریان، در ابتدای کار خود در استقلال تغییر شیوه بازی این تیم را هدف اصلی خود در فصل جاری عنوان کرده بود. اتفاقی که با گذشت یک نیم فصل هنوز رخ نداده و نحوه بازی استقلال باعث انتقادات اکثر کارشناسان و پیکسوتان این تیم و همچنین نارضایتی هواداران شده است. سنگربان اسبق استقلال در واکنش به این موضوع اظهار داشت: منصوریان مربی توانمندی است و قطعاً توانایی تغییر دادن شیوه بازی استقلال را دارد. او قبلاً در تیم نفت هم این موضوع را ثابت کرده است اما اینکه بتواند در استقلال این کار را انجام بدهد یا نه مشخص نیست. به دلیل اینکه شرایط در استقلال متفاوت است و کار در اینجا خیلی سخت است. با این حال اگر باشگاه آرامش داشته باشد و تیم حاشیه نداشته باشد، بدون شک منصوریان به مرور زمان به هدفی که دارد می‌رسد.

پیشکسوت استقلال همچنین در رابطه با عملکرد بختیار رحمانی در استقلال تصریح کرد: بختیار تا اینجای فصل آنطور که از او توقع می‌رفت برای استقلال جواب نداده است. فشار روی او زیاد است. نوع بازی او درگذشته و توانایی که دارد باعث انتظارات بالای هواداران شده و همین توقع بالا موجب شده تا او آنچنان که باید در استقلال ظاهر نشود. به هر حال من امیدوارم در ادامه فصل او همان بازیکنی شود که هواداران و کادرفنی می‌خواهند. آماده بودن او قطعاً باعث بهتر شدن استقلال خواهد شد.

روز سه شنبه هفته جاری، استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف نفت تهران برود. هادی طباطبایی در پایان صحبت‌های خود راجع به این بازی گفت: قطعاً استقلال بازی سختی را مقابل یک حریف قدرتمند در پیش دارد و کار آسانی برابر نفت نخواهد داشت. علی دایی جزو آن دسته از مربیانی است که روحیه پیروزی‌خواهی بالایی دارد و همیشه به دنبال برنده شدن است. ضمن اینکه بازی‌های جام حذفی همیشه شرایط حساسی دارد. هر دو تیم به دنبال این هستند که از طریق جام حذفی سهمیه آسیا را کسب کنند و این موضوع کار را برای هر دو تیم به ویژه استقلال سخت خواهد کرد. من امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و هر تیمی که بهتر بود برنده این دیدار حساس شود.

 

کد خبر : ۴۳۸۹۵۷