خبرگزاری کار ایران

مربی ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایلنا:

با پیروزی مقابل پرسپولیس، فوتبال ایران باید بیشتر به ذوب‌آهن احترام بگذارد

مربی ذوب‌آهن گفت: نقاط قوت پرسپولیس را کاملاً می‌شناختیم و توانستیم به خوبی آنها را کنترل کنیم و با استفاده از شانس‌مان در یک بازی سخت به پیروزی برسیم.

حسن استکی، مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: بازی مقابل پرسپولیسی که در سیزده هفته گذشته از لیگ شکست نخورده بود و صدرنشین بود، بسیار سخت و سنگین بود. ما پیش از بازی شرایط خوبی داشتیم و به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. نقاط قوت پرسپولیس را کاملاً می‌شناختیم و توانستیم به خوبی آنها را کنترل کنیم و با استفاده از شانس‌مان در یک بازی سخت به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: با این بردی که مقابل پرسپولیس کسب کردیم، فوتبال ایران باید بیش از پیش به ذوب‌آهن احترام بگذارد. ما تیم یکدستی هستیم که در قالب تاکتیکی بسیار خوب بازی می‌کنیم و تمام اینها مرهون زحمات مجتبی حسینی سرمربی خوب ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن فقط یک بازیکن ملی‌پوش دارد و ستاره شاخصی هم در تیم نداریم اما با این حال همه بازیکنان در سطح بالایی بازی می‌کنند. ذوب‌آهن به هیچ کس وابسته نیست و نتایج اخیر ما هم نشان دهنده همین موضوع است.

دستیار مجتبی حسینی در رابطه با گل مرتضی تبریزی در بازی با پرسپولیس که به اشتباه آفساید اعلام شد، اظهار داشت: آن گل را همه دیدند آفساید نبود و کمک داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد. با این حال ما اشتباه داوری را قبول داریم و می‌دانیم ممکن است در هر بازی چنین مسائلی رخ بدهد. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و اگر آن توپ گل اعلام می‌شد شاید شرایط برای ما تغییر می‌کرد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. هرچند که پرسپولیس در نیمه اول چند موقعیت خوب داشت که دروازه‌بان ما به خوبی آنها را مهار کرد و اگر آنها زودتر به گل می‌رسیدند هم می‌توانست شرایط به نفع آنها تغییر کند.

ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر موفق به کسب 5 پیروزی پیاپی شده است. آیا باید این تیم را یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانیم؟ حسن استکی در واکنش به این سوال گفت: هدف ما هم همین است. از ابتدای فصل دنبال این بودیم که در کورس قهرمانی باشیم و به نظر خودم اگر بتوانیم در بازی این هفته مقابل پدیده به پیروزی برسیم، شرایط برای ما متفاوت خواهد شد و به شکل جدی وارد کورس قهرمانی می‌شویم. نیم فصل دوم بازی‌ها بسیار سخت خواهد شد ولی با این وجود با بازگشت حدادی‌فر و قنبری به ترکیب تیم و اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر و تقویت کردن تیم، قطعاً ذوب‌آهن بهتری را شاهد خواهید بود.

 

کد خبر : ۴۳۸۸۲۶