خبرگزاری کار ایران

فرکی: مشکل اصلی ما نداشتن روحیه خوب است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مشکل اصلی ما این است که تیمی که در پایین جدول است، شرایط روحی خوبی ندارد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، گفت: ما یک بازی خانگی را پیش‌رو داریم. با توجه به اینکه در جدول هنوز در جایگاه مناسب و شایسته سایپا قرار نداریم، تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. اگر بخواهیم این جایگاه را عوض کنیم، محکوم به پیروزی هستیم. هرچند که هردوی ما مهمان هستیم ولی این سه امتیاز برای ما اهمیت دارد و ارزش شش امتیازی برای ما دارد. تلاش ما بر این است که مثل هفته گذشته، با وجود مشکلاتمان که پابرجا هستند، مثل مصدومانمان که شش نفر هستند به زمین برویم و بازی را ببریم. ما هفته قبل به چند جوان فرصت دادیم و با کمک آنها و تلاش زیاد پیروز شدیم.

او افزود: چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست. پیکان امسال خوب شروع کرده است و یکی از فرق‌های ما با پیکان این است که ما در چهار، پنج بازی اخیر بدشانس بوده‌ایم ولی آنها برعکس ما در چهار، پنج بازی اخیر خوش شانس بوده‌اند. ما تلاش می‌کنیم ببریم تا به سمت بالای جدول برویم.

سرمربی سایپا درباره مصدومان تیمش گفت: بدرلو، ترابی، خالدی، قلی زاده، شیری، دروازبانمان را در این بازی در اختیار نداریم. شاید خود خالدی بتواند به بازی برسد ولی پنج، شش بازیکن دیگر قطعا غایب هستند.

وی درباره کم دقتی بازیکنان تیمش در گلزنی، عنوان کرد: من هنوز هم اعتقادم بر این است که ما در کل فصل کار کنیم ولی به آنچه برای ما مطلوب است، نرسیدیم. ما یک تیم نداریم. برخی بازیکنان ما که در تیم ملی جوانان بودند 5-6 روز با ما کار کردند. مطمئنا کار کردن زمان می‌‌برد. شاید در نیم فصل چند مهره جا به جا کنیم. کسانی که می‌آیند هم زمان می‌خواهند تا هماهنگ شوند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جایگاه مناسب در جدول داشته باشیم. ما موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و از بحث داوری هم بدشانس بودیم و اشتباهات غیرعمد داوری درباره ما وجود داشته که مانع از بردمان شده است. شاید برخی تیم‌ها این شانس را بیشتر از ما داشته‌اند و امتیازاتی گرفته‌اند. تیمی در جایگاه ما، با تیم پنجم جدول در دو بازی است و می‌تواند این شرایط به نفع ما شود. با این حال معنی این حرف‌هایم این نیست که ما مشکلی نداریم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با این تعداد مصدوم تلاش می‌کنند تا پیروز شوند و از این حالت خارج شویم. مشکل اصلی ما این است که تیمی که در پایین جدول است، شرایط روحی خوبی ندارد.

کد خبر : ۴۳۸۱۲۸