خبرگزاری کار ایران

سال گذشته حاشیه‌ها باعث باخت ما شد

دین‌محمدی: هواداران استقلال باید احترام قلعه‌نویی را حفظ کنند/ منصوریان باید از اتفاقات فصل پیش درس بگیرد

مربی سابق استقلال گفت: بازی بسیار حساسی است که اگر به حاشیه کشیده نشود قطعاً جذاب و تماشایی خواهد شد.

سیروس دین‌محمدی، پیکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی ایلنا در رابطه با بازی حساس روز جمعه استقلال و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: تراکتورسازی تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کند. این فصل هم تراکتور با کادرفنی خوبی که دارد در کورس قهرمانی است و جزو مدعیان است. از طرف دیگر استقلال نیز در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته و با نزدیک شدن به بالای جدول، حالا آنها به دنبال قرار گرفتن در جمع مدعیان هستند.

او ادامه داد: بازی بسیار حساسی است که اگر به حاشیه کشیده نشود قطعاً جذاب و تماشایی خواهد شد. بازیکنان دو تیم باید مسائل حاشیه‌ای را در این بازی فراموش کنند و فقط به فکر ارائه فوتبال زیبا باشند. مربیان هر دو تیم نیز باید سعی کنند اجازه ندهند درون زمین حاشیه درست شود. شرایط این دیدار به شکلی است که کوچکترین حاشیه‌ای می‌تواند فضای بازی را خراب کند.

مربی فصل گذشته استقلال در مورد اتفاقات رخ داده در بازی فصل گذشته این دو تیم در تهران نیز اظهار داشت: فصل گذشته همین حواشی و درگیری‌های بی‌جهت بود که باعث شد ما بازی را ببازیم. اگر استقلال در آن بازی پیروز شده بود قطعاً قهرمان لیگ می‌شد. منصوریان باید از اتفاقات فصل پیش درس بگیرد. ضمن اینکه همه عوامل دو تیم باید تلاش کنند تا مسائل شخصی بیرون از فوتبال به زمین بازی کشیده نشود. بازیکنان باید به فکر هواداران باشند. مردم باید از دیدن این بازی لذت ببرند و نباید طوری شود که هواداران دو تیم از فوتبال زده شوند.

در بازی فصل گذشته عده‌ای از هواداران استقلال ضمن شعار دادن علیه امیر قلعه‌نویی، به سرمربی سابق استقلال توهین کردند. دین‌محمدی در واکنش به این موضوع تصریح کرد: متاسفانه فصل پیش شرایط بازی به شکلی شد که این اتفاق بد رخ داد. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده و بارها استقلال را قهرمان کرده است. هواداران نباید زحمات او را فراموش کنند. آنها باید در بازی روز جمعه احترام قلعه‌نویی را حفظ کنند. در آینده امکان دارد من یا هر پیشکسوت دیگری به عنوان یک سرمربی رودروی استقلال قرار بگیرد و نباید فضا به شکلی باشد که به آنها توهین شود. پارسال همین مسائل در بازی به ما ضربه زد و هواداران استقلال در این بازی باید جلوی افرادی که قصد توهین دارند را بگیرند.

سیروس دین‌محمدی که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی را دارد، در پایان راجع به پیش‌بینی خود از نتیجه بازی روز جمعه دو تیم گفت: من فوتبالم را مدیون استقلال و تراکتورسازی هستم و دوست ندارم نتیجه را پیش‌بینی کنم. من فقط آرزو دارم روز جمعه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را ببینیم و مردم از دیدن این دیدار حساس لذت ببرند. در این بازی هر تیمی که بتواند بر احساساتش غلبه کند و فوتبال منطقی ارائه بدهد قطعاً می‌تواند نتیجه بگیرد.

 

کد خبر : ۴۳۵۶۷۷