خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد با آدیداس

به دنبال انتشار برخی مطالب در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس، این فدراسیون اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال تفسیرهای نادرست از نشست مسئولان فدراسیون با مدیران ارشد شرکت آدیداس، فدراسیون فوتبال به منظور روشن شدن افکار عمومی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد شرکت آدیداس، برخی از رسانه‌ها اقدام به تفسیرهای نادرست در این زمینه کرده که موارد عنوان شده ناشی از عدم مطالعه دقیق خبر درج شده بوده و چنانچه انعقاد این قرارداد صورت بگیرد، توفیقی برای فوتبال کشور خواهد بود و به جای پرداختن به آن، اقدام به درج مطالب نادرست در این زمینه کرده اند.

یکی از مهمترین مواردی که در نشست روز گذشته(جمعه) که حدود 4 ساعت طول کشید، صورت گرفت، این بود که شرکت آدیداس با منطقه بندی قاره‌های مختلف، خدمات خود را ارائه می‌کند و هر یک از کشورها که تمایل به عقد قرارداد با این شرکت داشته باشد، باید از طریق آنها اقدام کند. البته شرکت آدیداس تنها با باشگاه‌های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید به صورت مستقیم عقد قرارداد داشته و فدراسیون‌ها باید از طریق نمایندگی‌های این شرکت عقد قرارداد خود را منعقد کنند.

همچنین شرکت آدیداس سه نمایندگی خود را به کشورهای کره‌جنوبی، ژاپن و چین ارائه کرده و در نشست روز گذشته مطرح شد که این شرکت در آینده و پس از عقد قرار داد با ایران یکی از نمایندگی‌های خود را به کشورمان اختصاص دهد. از این رو، فدراسیون فوتبال راسا به هیچ عنوان به فکر تولید این محصولات در کشور نبوده است و بنابراین مطالب منتشر شده در خصوص اقدام فدراسیون برای تولید البسه در کشور صحت ندارد و به دلیل استنباط نادرست از عدم مطالعه دقیق خبر منتشر شده در این زمینه است.

کد خبر : ۴۳۴۲۱۰