خبرگزاری کار ایران

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته دوم پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «شهدای منا» روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با سه دیدار در شهرهای اصفهان، تبریز و تهران پیگیری می شود.

ذوب آهن اصفهان که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را در پرونده کاری خود دارد، در هفته دوم میزبان پارسه تهران خواهد بود تا دومین مسابقه خانگی این فصل خود را برگزار کند.

ذوب آهن در هفته نخست موفق به شکست دانشگاه آزاد شد و این هفته در آزمون سخت دیگری میزبان پارسه تهران است که این تیم نیز در هفته نخست موفق به شکست پارس شد.

در دومین دیدار هفته دوم لیگ برتر بانوان تیم های سایپا و پارس که در هفته نخست مغلوب حریفان شدند، در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند تا یکی از آنان به عنوان فاتح این میدان، جایگاهش را در جدول مسابقات بهبود بخشد.

تیم های پارس و سایپا بدون برد و امتیاز در رتبه های پنجم و ششم جدول قرار دارند و با توجه به استراحت دانشگاه آزاد در این هفته، تیم برنده این مسابقه رتبه چهارمی اش قطعی است.

تیم شهرداری تبریز که در هفته نخست استراحت داشت، در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان بانک سرمایه یکی از مدعیان این رقابت ها خواهد بود.

بانک سرمایه در هفته نخست موفق به شکست نارنجی پوشان سایپا شد و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت و این هفته برای حفظ جایگاه خود باید فاتح دیدار خارج از خانه در سه ست متوالی باشد.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان – پارسه تهران (اصفهان، سالن ملت، ساعت ۱۱)

شهرداری تبریز – بانک سرمایه (تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۱)

سایپا تهران – پارس (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۱)

 

کد خبر : ۴۳۳۲۸۲