خبرگزاری کار ایران

سرمربی اینتر: غرور بازیکنان باعث شکست تیم شد

سرمربی اینتر پس از شکست ناباورانه خودشان مقابل نماینده رژیم صهیونیستی و حذف زود هنگامشان از لیگ اروپا این ناکامی را برخواسته از غرور بازیکنان دانست.

به گزارش ایلنا، اینتر ناکامی‌های خود را در این فصل پس از شکست 3 بر 2 مقابل هاپوئل نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا را تکمیل کرد و خیلی زود از این لیگ خداحافظی کرد.

استفانو پیولی، سرمربی جدید اینتر پس از این شکست تلخ و حذف زود هنگام از لیگ اروپا گفت: امکان ندارد که این طور در دو نیمه متناقض بازی کنید و به پیروزی برسید. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم بدترین عملکرد را داشتیم. شکست ما بدون شک به خاطر غرور بازیکنان بود.

پیولی که دومین بازی خود را به همراه اینتر تجربه می‌‎کند، ادامه داد: ما در این مدت کوتاه تلاش کردیم تا در سطوح مختلف خود را تقویت کنیم. در نیمه اول، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اما چطور امکان دارد که در نیمه دوم به این شکل بد بازی کنیم.

اینتر در این دیدار در نیمه اول دو گل به ثمر رساند و نیمه اول 2 بر صفر به اتمام رسید ولی در نیمه دوم اینتر به شکل باورنکردی 3 گل دریافت کرد و بازی برد را با باخت عوض کرد تا از دور این رقابت‌ها حذف شود.

 

کد خبر : ۴۳۲۱۰۳