خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: به غیر از ۳ امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم/ تیم ملی به هیچ بازیکنی وابسته نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: با برگزاری بازی‌های دوستانه‌ای که داشتیم با هم بیشتر هماهنگ شدیم و با تلاش همه بچه‌ها به امید خدا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و امتیاز بگیریم.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص وضعیت آب و هوایی اظهار داشت: خدا را شکر چند روز زودتر به مالزی سفر کردیم و توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. می‌بینید که بارندگی هم شدید است. دقایقی باران می‌آید و بعد قطع می‌شود و اصلا روند مشخصی ندارد. شرایط زمینی هم جالب نیست اما با همه این شرایط آمده‌ایم که صددرصد نتیجه بگیریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. با برگزاری بازی‌های دوستانه‌ای هم که داشتیم با هم بیشتر هماهنگ شده‌ایم. با تلاش همه بچه‌ها به امید خدا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و امتیاز بگیریم.

وی در ارتباط با اینکه ایران همیشه مقابل سوریه به تساوی دست یافته و شرایط را در گروه چطور می‌بیند گفت: هر زمان شرایط خاص خودش را دارد. ما نشان دادیم تیم خوب و جنگنده‌ای داریم و آمده‌ایم که امتیاز لازم را مقابل سوریه بگیریم و امیدوارم که برنده باشیم .به اتفاق سال‌های اخیر نگاه نمی‌کنیم و جز ۳ امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. البته آب وهوا و شرایط زمین علیه ماست اما حریف در زمین برای ما مهم است. 

انصاری فرد در مورد اینکه در نبود سردار آزمون نگاه‌ها به او خواهد بود گفت: شرایطی که تیم ملی دارد نشان می‌دهد وابسته به هیچ بازیکنی نیست و همه  آماده هستند و امیدوارم برنده باشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. 

 

کد خبر : ۴۲۸۴۴۲