خبرگزاری کار ایران

سجادی: فدراسیون شطرنج حرکت روبه جلویی داشته است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج حرکت رو به رشدی داشته و موفقیت‌های خوبی در این رشته به دست آمده است که امیدواریم شاهد افزایش و تداوم آن باشیم.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در بازدیدی صمیمی از فدراسیون شطرنج با سرپرست دبیری فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی، مربیان تیم ملی و تنی چند از قهرمانان این رشته از جمله استاد بزرگ قائم مقامی و استاد بزرگ بانوان شادی پریدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سجادی در این بازدید صمیمی ضمن تقدیر از موفقیت‌های اخیر فدراسیون شطرنج عنوان کرد: خوشبختانه فدراسیون شطرنج حرکت رو به رشدی داشته و موفقیت‌های خوبی در این رشته به دست آمده است که امیدواریم شاهد افزایش و تداوم آن باشیم.

مهرداد پهلوان‌زاده، رئیس فدراسیون شطرنج نیز که برای حضور در مراسم افتتاحیه رقابت‌های شطرنج آماتورهای آسیا به اصفهان سفر کرده است به صورت تلفنی با  سجادی صحبت و از حضور و حمایت‌های همیشگی شخص ایشان و وزارت ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد.

بسیاری از شطرنجبازان و مسئولان شطرنج کشور از جمله استاد بزرگ قائم مقامی، مونا ماهینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، استاد بزرگ بانوان شادی پریدر و ... از شاگردان سجادی در دانشگاه بوده‌اند.

 

کد خبر : ۴۲۸۰۹۵