خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌های تیم ملی را از یک ماه دیگر آغاز می‌کنیم/انتخابات فدراسیون نیاز به آرامش دارد

اکبری می‌گوید: یکی از مشکلات هندبال ایران این است که در لیگ خود چیزی به نام باشگاه ندارد و بسیاری به شکل تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

عباسعلی اکبری، سرپرست فدراسیون هندبال در خصوص آخرین وضعیت لیگ هندبال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: لیگ هندبال طبق قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از روز جمعه 21 آبان با دو دیدار آغاز خواهد شد. طبق قرعه کشی 10 تیم در لیگ امسال حضور دارند. لیگ قطعا با ده تیم برگزار خواهد شد و در بین این ده تیم تنها دو تیم هستند که مدارک خود را تکمیل نکرده‌اند.

او در مورد بدهی‌های باشگاه‌ها به بازیکنان و کادرفنی ادامه می‌دهد: یکی از مشکلات هندبال ایران این است که چیزی به نام باشگاه ندارد و بسیاری به شکل تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. در هندبال ایران تنها چند باشگاه فعالیت می‌کنند. در یک ماه گذشته جلسات متعددی را با حضور مدیران و سرپرستان باشگاه‌های بدهکار برگزار کردیم و آنها قول دادند مطالبات بازیکنان را بپردازند و همچنین در تلاش باشند تا آنها را در تیم خود حفظ کنند.

سرپرست فدراسیون هندبال به لیگ بانوان اشاره و خاطرنشان می‌کند: لیگ هندبال بانوان در بهترین شرایط به سر می‌برد و همه بازی‌ها طبق برنامه و با کیفیت برگزار می‌شود. باتوجه به اینکه این لیگ وارد هفته چهارم خود می‌شود ولی بازی‌های خوبی از تیم‌ها شاهده بوده‌ایم. کمیته استعدادیابی برای شناسایی بازیکنان با استعداد از هفته اول با دقت بازی‌ها را دنبال می‌کند.

او در مورد برنامه‌های آینده فدراسیون برای تیم ملی ادامه می‌دهد: بعد از اینکه چند هفته‌ای از لیگ گذشت، کمیته فنی تصمیماتی را برای تیم ملی خواهد گرفت و اردوهای تیم ملی برای آمادگی و شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا شروع خواهد شد.

اکبری در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال می‌گوید: از زمانی که به‌عنوان سرپرست فدراسیون هندبال انتخاب شده‌ام بارها از من پرسیده شده است که انتخابات در چه زمانی برگزار خواهد شد. ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آرامش را به فدراسیون هندبال بازگردانیم و زمانی که فضای فدراسیون به آرامش رسید انتخابات را برگزار خواهیم کرد تا محیط برای فعالیت رییس فدراسیون آینده و همچنین مربیان و بازیکنان هندبال فراهم شود.

 

کد خبر : ۴۲۶۹۰۱