خبرگزاری کار ایران

تبریک وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت تیم‌های شمشیربازی، پرورش اندام و ووشو

در پی قهرمانی‌های ارزشمند تیم‌های ملی ایران در رشته‌های شمشیربازی، پرورش اندام و ووشو، در مسابقات جهانی وزارت ورزش و جوانان این موفقیت‌های را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی سابر شمشیربازی ایران برای نخستین بار قهرمان جام جهانی این رشته با برتری مقابل تیم ایتالیا در فینال شد و روند موفقیت‌های درخشان شمشیربازی بعد از المپیک ریو همچنان ادامه یافت .

در رشته پرورش اندام‌، قهرمانان ایران با 5 مدال طلا، دو نقره، یک برنز، یک مقام چهارمی و دو مقام ششمی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی در رقابت‌های جهانی اسپانیا ایستادند. 

همچنین در رشته بادی کلاسیک ملی پوشان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام قهرمانی یازدهمین دوره از رقابت‌های جهانی اسپانیا دست یافتند.

و در رشته ووشو در رقابت‌های جام جهانی ساندا ( مبارزه ) تیم ایران با چهار مدال طلا و سه نقره بعد از چین میزبان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

وزارت ورزش و جوانان با تبریک این عناوین ارزشمند به قهرمانان ایران و مدیران و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی ، برای آنها آرزوی سربلندی و موفقیت هر چه بیشتر برای اعتلای نام ایران عزیز دارد.

کد خبر : ۴۲۶۵۰۸