خبرگزاری کار ایران

تابش:‌ وزارت ورزش باید استقلال فدراسیون‌ها را به رسمیت بشناسد/ امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس در همین دولت برطرف شود

رئیس فراکسیون ورزش گفت:‌ دیدگاه غلطی درباره وجود دارد و آن این است که دولت به باشگاه استقلال و پرسپولیس نگاهی غیر ورزشی دارد.

محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه  در مورد انتظارات فراکسیون ورزش از سلطانی‌فر گفت:‌ در ابتدا از خبرگزاری ایلنا تشکر می‌کنم که با وجود همه سختی‌ها همواره مشی اصلاح‌طلبی خودش را حفظ کرده است. در خصوص انتظارات مجلس از سلطانی‌فر باید بگویم که چندین خواسته از ایشان وجود داشت. انتظاراتمان از وزارت ورزش در جلسه فراکسیون ورزش با سلطانی‌فر در میان گذاشته شد که خوشبختانه او نیز در جلسه دفاع خود در صحن علنی مجلس به آنها اشاره کرد.

تابش ادامه داد: به رسمیت شمردن استقلال فدراسیون‌ها و حذف آن ماده‌ای که استقلال فدراسیون‌ها در زمینه عزل و نصب‌ها را در مجامع بین المللی زیر سوال می‌برد، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ، فراهم کردن بستر و امکانات لازم برای ورزش همگانی و بها دادن به ورزش بانوان را از جمله درخواست‌های مجلس از سلطانی فر است.  انتظار از سلطانی فر این است که او  به این خواسته‌ها توجه کند. 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را متعلق به مردم خواند و عنوان کرد: به نظر می‌رسد که دیدگاه غلطی درباره وجود دارد و آن این است که دولت به باشگاه استقلال و پرسپولیس نگاهی غیر ورزشی دارد اما این چنین نیست و دولت باید به مدیریت این دو باشگاه به دلیل عظمت و بزرگی آن توجه بیشتری داشته باشد. امیدوارم مشکل این دو باشگاه در همین دولت برطرف شود و به بخش خصوصی واگذار شوند. 

 

کد خبر : ۴۲۶۲۷۲