خبرگزاری کار ایران

عزیزیان: همه دروازه‌بان‌های تیم ملی در یک سطح هستند/ پورحیدری پدر فوتبال ایران بود

مربی دروازه‌بان‌های تیم پیکان معتقد است غیبت بیرانوند خللی در روند رو به رشد تیم ملی ایجاد نمی‌کند.

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان تیم پیکان با حضور در غرفه خبرگزاری  ایلنا در نمایشگاه مطبوعات ، در خصوص وضعیت تیم پیکان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بعد از جام حذفی کادر فنی تصمیم گرفت تا سه روز تمرینات را تعطیل کند ، امروز اولین جلسه تمرینی پیکان برای  ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

عزیزیان درخصوص باخت تیم پیکان در جام‌حذفی گفت: هدف کادر فنی برای جام حذفی بازی دادن به بازیکنان جوان بود. بازیکنانی که در لیگ فرصت بازی کردن نداشتند و با توجه به تعطیلی بازی‌ها از شرایط مسابقه دور می‌شدند. تیم ما در مقابل آلومینیوم با ترکیب اصلی خود به میدان نرفت. در هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و امکان هر گونه نتیجه‌گیری وجود دارد.

مربی تیم پیکان همکاری با مجیدی جلالی را ایده آل توصیف کرد و گفت: در تمام سال‌هایی که در پست مربیگری مشغول فعالیت بودم هیچگاه فرصت همکاری با چنین کادر فنی را پیدا نکردم. تجربه کار با مجید جلالی ، فرهاد پورغلامی و دیگر مربیان پیکان بسیار مفید و لذت بخش است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی با بیان اینکه فوتبال ایران از نظر وجود دروازه‌بان با کیفیت در بهترین وضعیت قرار دارد، تصریح کرد: به غیر از بیرانوند ، حقیقی ، اخباری و مظاهری که دروازه بانان تیم ملی هستند در لیگ برتر نیز دروازه بانانی وجود دارند که شایسته پوشیدن لباس تیم ملی هستند. به نظر من غیبت بیرانوند در بازی با سوریه خللی در روند رو به رشد تیم ملی ایجاد نمی‌کند. در حال حاضر فاصله زیادی بین دروازه‌بان اول و چهارم تیم ملی وجود ندارد و همه دروازه‌بانان دعوت شده به تیم ملی در یک سطح قرار دارند.

عزیزیان در پایان به دوران شاگردی خود نزد منصور پورحیدری اشاره کرد و گفت: در سال 67 در استقلال و دهه 70 در فجر سپاسی شیراز چند سالی را شاگرد منصورخان بودم .شهادت می‌دهم که در همه این سال ها هیچ گاه صدای بلند آقای پورحیدری را نشنیدم و ایشان غیر از توانایی‌های فنی سجایای اخلاقی زیادی داشتند و همواره با ادب و نجابت با شاگردان خود برخورد می‌کردند. پورحیدری نه تنها پدر استقلال بلکه پدر فوتبال ایران بود و در گذشت او ضربه سنگینی را به فوتبال ایران وارد کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۶۲۴۰