خبرگزاری کار ایران

فرزام: امکانات لازم برای تمرین تیم ملی روئینگ وجود ندارد

فرزام می‌گوید: به دلیل اینکه در ایران محلی برای تمرین تیم ملی روئینگ در اختیار نداریم برای تمرین کردن به پشت سدها می‌رویم و در آن محیط هم امکانات لازم وجود ندارد.

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران در خصوص دور جدید اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا پاروزنان به مدت یک ماه استراحت کردند و سپس به مدت کوتاهی اردو برگزار شد. به دلیل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آب‌های آرام اردو مجددا تعطیل شد. دور جدید اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان از فردا (یکشنبه) آغاز خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: با توجه به حضور قایقرانان باتجربه و قایقرانان جوان، انگیزه در بین پاروزنان بسیار بالا رفته است. این باعث می‌شود که بتوانیم آینده خوبی را برای این رشته پیش‌بینی کنیم. در دور اول اردوی تیم ملی، قایقرانان تمرینات خود را با انگیزه آغار کردند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اینکه در رقابت‌های آسیایی پیش رو دو مدال برنزی که در بازی‌های آسیایی 2014 به دست آوردیم را ارتقا دهیم و رنگ آنها را تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان به مشکلات موجود اشاره می‌کند و می‌گوید: برای تمرینات زمستانی احتیاج به تجهیزاتی داریم که متاسفانه تنها در تهران در اختیار ما است. به دلیل اینکه در ایران محلی برای تمرین تیم ملی روئینگ در اختیار نداریم برای تمرین کردن به پشت سدها می‌رویم و در آن محیط هم امکانات لازم وجود ندارد. در آینده یک اردوی برون مرزی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم کمبود امکانات را در آن‌جا جبران کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۶۰۰۴