خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی در گفت‌گوبا ایلنا:

کارشناسان والیبال نگاه انتقادی به تیم ملی دارند/ برخوردهای انضباطی لیگ را منظم می‌کند

مربی تیم کاله معتقد است یکی از اتفاقات خوب لیگ امسال برخورد زود هنگام کمیته انضباطی با متخلفین است.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص نتایج به دست آمده توسط تیم کاله تا پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به قرعه‌ای که ابتدای فصل نصیب ما شد، بازی‌های سختی را پشت‌ سر گذاشتیم. ما نتایج کسب شده را پیش‌بینی می‌کردیم ولی در مجموع با وجود جوان بودن تیم کاله نتایج مطلوبی به دست آوردیم که در ادامه وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: رقابت‌های لیگ برتر والیبال به خوبی دنبال می‌شود و تیم‌ها هر کدام متانسب نیاز خود بازیکنانی را جذب کرده‌اند. به‌نظر رقابت قهرمانی بین چهار تیم بالای جدول است اما امکان آن وجود دارد که یکی از تیم‌های میانه جدول بتواند خود را به این تیم‌ها نزدیک کند. خوشبختانه یکی از اتفاقات خوب این لیگ برخورد زود هنگام کمیته انضباطی با متخلفین است. در فصل‌های گذشته این سخت‌گیری‌ها در بازی‌های پلی اف انجام می‌شد ولی اینکه از ابتدای فصل چنین برخوردهای صورت می‌گیرد نوید یک لیگ منظم را می‌دهد.

عطایی به جلسات فدراسیون والیبال در خصوص نقد کردن تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: جلسات باتوجه به حضور کارشناسان والیبال فضای خوبی دارد و خوشبختانه فضای نقد هم در این جلسات باز است. همه افرادی که به این جلسات می‌آیند نگاه انتقادی به تیم ملی دارند نه نگاه تشویقی، این موضوع به بهتر شدن وضعیت تیم ملی کمک می‌کند. تیم ملی والیبال به یک مربی شناخته شده احتیاج دارد تا بتواند از بازیکنان والیبال ایران که کیفیت خوبی هم دارند استفاده کند و با ایجاد نظم در تیم ملی به روند روبه رشد والیبال ایران کمک کند.

مربی تیم والیبال کاله می‌گوید: حاشیه وقتی به وجود می‌آید که اطاعت پذیری در تیم ملی وجود نداشته باشد. بازیکنان والیبال ایران از کیفیت خوبی برخودار هستند و جزو بهترین‌های جهان محسوب می‌شوند ولی تیم ملی یک مربی می‌خواهد که از آنها تمرینات و بازی‌های با کیفیتی بخواهد.

 

کد خبر : ۴۲۵۸۵۰