خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: آگوئرو را می‌توان با بازیکنان بزرگ مقایسه کرد

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با تمجید از سرخیو آگوئرو او را همسطح فوق ستاره‌هایی همچون لوییس سوارس و لیونل مسی دانست.

به‌ گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا با برگزاری هشت بازی آغاز خواهد شد که در حساس‌ترین بازی، منچسترسیتی برای جبران سنگین دیدار رفت باید به مصاف بارسلونا برود.

در بازی رفت منچسترسیتی و بارسلونا، سرخیو آگوئرو روی نیمکت ذخیره‌ها قرار گرفت که باعث تعجب خبرنگاران شد. در نهایت آن بازی با شکست سنگین سیتی‌زن‌ها همراه بود. در ادامه آگوئرو در چند بازی خود در لیگ برتر برای سیتی درخشید تا گواردیولا تاکید کند این مهاجم آرژانتینی فردا شب در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.

گواردیولا با تمجید از سرخیو آگوئرو گفت‌: او مهاجم ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود. در محوطه جریمه بسیار خطرناک است و می‌توان او را هم سطح بازیکنانی همچون مسی و سوارس دانست. سرخیو یکی از بهترین و خوش اخلاق‌ترین بازیکنانی بوده است که در دوران مربیگری‌ با آن روبرو شدم. باعث افتخارم است که هدایت بازیکنانی بزرگی همچون آگوئرو را بر عهده داشتم. به او بارها گفتم که سیتی خیلی به او وابسته است و باید بداند که بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود. وقتی سرخیو خوشحال می‌شود، تمام تیم خوشحال می‌شود. می‌دانیم او چقدر برای ما مهم است.

 

کد خبر : ۴۲۴۲۴۹