خبرگزاری کار ایران

کامرانی‌فر:‌ داوران ضعیف به دسته پایین‌تر می‌روند

رئیس دپارتمان داوران می گوید داورانی که نتوانند قضاوت عادلانه و قانونی داشته باشند، قطعا جایگاه خود را از دست خواهند داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر گفت: بعضی از داوران وظایف خود را که تلاش در زمین مسابقه برای اجرای صحیح قوانین داوری است را فراموش کرده‌اند.

وی در ادامه به داورانی که قدر جایگاه و حضور در لیگ برتر را نمی‌دانند، اظهار داشت: برخی داوران بر این تصور هستند که در هر شرایطی در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد. داوران مطمئن باشند در صورتی که نتوانند قضاوت عادلانه و قانونی داشته باشند، همانند تیم های سقوط کننده به لیگ‌های پایین‌تر خواهند رفت و این شامل هر داوری در هر جایگاهی و با هر سابقه ای خواهد بود.

رئیس دپارتمان داوران در ادامه بیان کرد: داوران به هیچ فردی و یا تیمی وابستگی ندارند، پس به دور از نتایج و اتفاقات هفته های گذشته باید با شجاعت کامل داوری کنند.

وی در پایان به آن دسته از داورانی که در زمین مسابقه تحرک کمی دارند و از صحنه های بازی دور می مانند هشدار داد و گفت: در صورتی که توانایی آمادگی جسمانی خود را بهبود نبخشند، قطعا داوران جوان و با انگیزه به زودی جایگزین آنها خواهند شد. داوران باید برای بهتر بودن و حفظ جایگاه خود، بیشتر تلاش کنند.

 

کد خبر : ۴۲۳۵۲۲