خبرگزاری کار ایران

لمپارد:‌ چلسی با کونته در مسیر پیشرفت قرار دارد/ مورینیو مربی جاه طلبی است

لمپارد در مورد کونته گفت: درباره او با خیلی‌ها صحبت کردم و آنها فقط حرف‌های خوب درباره کونته می‌گفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی میل، فرانک لمپارد اسطوره سابق چلسی که در زمان مورینیو از این تیم جدا و به سیتی و در ادامه به لیگ آمریکا رفت، روزهای پایانی فوتبال خود را سپری می‌کند. این بازیکن سابق و گلزن چلسی اکنون به بیان اظهارات خود درباره چلسی و مورینیو در تیم منچستریونایتد پرداخته است.

فرانک لمپارد درباره عملکرد چلسی در زمان حضور کونته در این فصل گفت: نشانه‌های خوبی را در چلسی زیر نظر کونته دیدم و دیدم که تیم قابلیت‌های بالایی دارد و می‌تواند بهتر از فصل قبل شود. بعد از یک دوره سخت، این کار دشواری است که هدایت تیم را بر عهده بگیرید. با این حال چلسی با کونته در مسیر پیشرفت قرار دارد و در حال بهتر شدن است. من او را خیلی نمی‌شناسم اما کارنامه فوق العاده‌ای دارد و آمار خیلی خوبی با یوونتوس ثبت کرده است. درباره او با خیلی‌ها صحبت کردم و آنها فقط حرف‌های خوب درباره کونته می‌گفتند. فکر می‌کنم او سختکوش است و بازیکنان را به کار سخت وا می‌دارد. او چیزی دارد که بازیکنان و هواداران دوست دارند ببینند؛ جدیت و اراده برای پیروزی. بازیکنان مصمم هستند تا عملکرد ضعیف در فصل قبل را به دست فراموشی بسپارد و برای این کار به بهترین مربی یعنی کونته روی آوردند. او در همین مدت کم نیز قابلیت‌های بالای خود را نشان داده است.

بازیکن سابق چلسی در ادامه درباره حضور مورینیو در یونایتد نیز گفت‌: به نظرم مورینیو می‌تواند هرجای دنیا مربی‌گری کند. فکر می‌کنم او با کارنامه‌اش این را نشان داده است. پورتو که یکی از کوچک‌ترین تیم‌هایی بوده که داشته، چلسی که موفقیت‌های زیادی با آن کسب کرده و اینتر و رئال مادرید که در آن‌ها هم موفق بوده است. هیچ شغلی برای او زیادی نیست. کار در یونایتد آسان نیست. همان طور که کار آنتونیو کونته در چلسی آسان نخواهد بود. اما او هم انگیزه‌هایی دارد. مورینیو مربی جاه طلبی است که هر جا کار کرده است موفق بوده و من فکر می‌کنم یونایتد آینده روشنی با او خواهد داشت. مورینیو شایستگی حضور در هر باشگاهی را دارد، او تجربه زیادی دارد و می‌تواند هر تیمی را به موفقیت برساند و این کار را بارها ثبات کرده است. ژوزه کسی است که می‌داند چگونه پیروزی کسب کند و گاهی اوقات این اتفاق با یک بازی شناور رخ نمی‌دهد. او با خود انرژی را به تیم تزریق می‌کند، موثر خواهد بود و بازی‌ها را با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت. مورینیو در تیم بزرگی همچون چلسی مربیگری کرده است و به خوبی با فضای لیگ برتر انگلیس آشناست. او بعد از حضور در چلسی، به تیم بزرگی نیاز دارد و بر این باور هستم که منچستریونایتد بهترین گزینه برای اوست. همچنان که می‌دانم بهترین گزینه برای منچستریونایتد هم مورینیو است و هر دو طرف برای بازگشت به روزهای اوج، به هم نیاز دارند.

 

 

کد خبر : ۴۲۳۲۹۱