خبرگزاری کار ایران

اگر در نیمه اول به استقلال گل می‌زدیم این بازی را نمی‌باختیم

شاه‌علیدوست: باید سپاهان را ببریم

بازیکن تیم فوتبال سایپا معتقد است اگر در بازی هفته قبل این تیم برابر استقلال در نیمه نخست گل می‌زدند از این بازی امتیاز کسب می‌کردند.

روزبه شاه‌علیدوست، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما 2 هفته از حیث نتیجه‌گیری خوب نبودیم و برای اینکه وضعیت بدی در جدول نداشته باشیم به این امتیاز این بازی نیاز داریم. نتایج بدی که در دو هفته اخیر گرفتیم کمی حساسیت این دیدار را برای ما بالا برده است. به همین دلیل این بازی برای‌ ما بسیار حساس و سخت خواهد بود.

وی در خصوص بازی هفته قبل این تیم برابر استقلال گفت: به نظر من بازی خیلی خوبی انجام دادیم. نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم. اگر در نیمه اول گل می‌زدیم مطمئنم از این بازی امتیاز می‌گرفتیم. رحمتی در این پیروزی برای استقلالی‌ها بسیار نقش داشت اما به هرحال ما هم کم دقتی کردیم.

وی افزود: گل نخست را که از استقلالی‌ها در نیمه دوم خوردیم نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم و گل دوم را هم خوردیم. اگر در نیمه نخست گل زده بودیم اینطور نمی‌شد. به هرحال الان تمام تلاش و تمرکزمان روی سپاهان است که بتوانیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.
 

کد خبر : ۴۲۲۷۷۱