خبرگزاری کار ایران

دور جدید جنگ روانی‌های کی‌روش استارت خورد؛ شما همه، من تک!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور که همیشه به مسلح بودن در جنگ‌های روانی معروف بوده است دور جدیدی از تنش‌ها را استارت زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور که همیشه به مسلح بودن در جنگ‌های روانی معروف بوده است این بار پس از وقفه‌ای یک ماهه و مصاحبه‌های بی حاشیه‌ای که انجام می‌داد دور جدیدی از جنگ‌های روانی علیه منتقدان خودش را استارت زده است. او در اولین اقدام، با انتشار بیانیه‌ای به دلیل لغو اردوی تایلند، به گروهی از افراد توپ و تشرهایی زد. افرادی که نامی از آن‌ها نیاورده بود. از کمبود امکانات ها و عدم توانایی بعضی مسئولان در بهبود سطح فوتبال کشور گفت. صعود به جام جهانی روسیه را عملیات غیر ممکن دانست که البته سعی دارد غیر ممکن را ممکن کند! به هر حال این بیانیه، آغاز دور جدید جنگ روانی های معروف کی‌روش است.

کی‌روش در دومین قدمی که در جنگ روانی جدید خود برداشته، وارد جدل با منتقدان شده است. البته وی همیشه از این حربه در جنگ روانی‌ها خود استفاده می‌کند. گاهی با قلعه‌نویی، گاهی هم با برانکو و حالا با مایلی‌کهن. البته لازم به ذکر است که این محمد مایلی کهن بود که جدال رسانه‌ای را آغاز کرد. او در اظهار نظری به کی‌روش گفته بود: "او می‌خواهد برود تایلند جوجه‌کباب و نوشابه بخورد ما باید پولش را بدهیم". کی‌روش یک روز پس از این اظهار نظر مایلی‌کهن پاسخش را داده و گفته است:‌ "من بهتر از این‌ها را در تایلند خورده ام!" این درحالی است که بسیاری از اوقات اتفاق افتاده که کی‌روش پاسخ منتقدانش را نداده است.

این مرد پرتغالی پرحاشیه و البته محبوب فوتبال کشور در تازه‌ترین اقدام، جدل رسانه‌ای خود را با کسانی آغاز کرده که مدت‌ها است ترجیح داده‌اند هیچ انتقادی از وی نکنند و به نوعی روزه سکوت بگیرند. کی‌روش اما لبه تیز جنگ روانی خود را از این دسته هم دور نکرد و به آن‌ها هم کنایه زد. به عنوان مثال وی در یک جمعی پس از اینکه به او از انتقادات عده‌ای در فدراسیون گفته شد در پاسخ گفت: اگر قبلا یک عباس ترابیان در فدارسیون بود حالا چند ترابیان داریم! البته ترابیان در پاسخ این حرف کی‌روش مثل چند وقت اخیر سکوت پیشه کرد اما اینکه کی‌روش سعی دارد با ترابیان که مدت‌ها است از او انتقاد نمی‌کند، دوباره وارد جنگ رسانه‌ای شود عجیب و جالب به نظر می‌رسد. 

این ها در حالی است که تیم ملی ایران باید 25 آبان به مصاف سوریه برود که می‌تواند سرنوشت ایران برای صعود به جام جهانی 2018 را روشن‌تر کند.

 

کد خبر : ۴۲۲۷۳۴