خبرگزاری کار ایران

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با ایلنا:

دیگر در مورد مشکلات شمشیربازی نباید سکوت کرد

عابدینی می‌گوید: ما باید سالن بهتری داشته باشیم تا از این بحران خارج شویم. وضعیت لیگ شمشیربازی و پخش مستقیم این رقابت‌ها دیگر مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

مجتبی عابدینی، عضو تیم ملی شمشیربازی ایران در خصوص آخرین وضعیت تمرینی خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در آخرین دور از اردوی تیم ملی شمیربازی تمرینات خوبی را انجام دادیم و رفته رفته برای رسیدن به نقطه اوج تلاش می‌کند. در ادامه برای رسیدن به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی تمرین‌ها را ادامه خواهیم داد.

او به شرایط بعد از المپیک اشاره و خاطرنشان می‌کند: بعد از المپیک همه چیز را بر عهده مسئولان گذاشتیم و به قول‌های آنها اطمینان کردیم. باتوجه به اینکه وزیر اسبق ورزش اعلام کرد باید جایزه نفر سوم المپیک را به من بدهند ولی پاداش‌های دیگر ارگان‌ها به من تعلق نگرفت.

عابدینی قهرمان شمشیربازی جهان در مورد امکاناتی که بعد از المپیک در اختیار ورزش شمشیربازی قرار گرفته است می‌گوید: عوامل شمشیربازی همه تلاش خود را می‌کنند و در چند سال اخیر نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. به‌نظرم با این شرایط دیگر نباید در مورد دغدغه‌های ورزش شمشیربازی سکوت کرد. ما با مشکلاتی مانند نداشتن سالن تمرین، پا به رقابت‌های جهانی و المپیک می‌گذاریم. ما باید سالن بهتری داشته باشیم تا از این بحران خارج شویم. وضعیت لیگ شمشیربازی و پخش مستقیم این رقابت‌ها دیگر مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۲۷۳۲