خبرگزاری کار ایران

از مهدی خدابخشی هیچ اطلاعی ندارم

مقانلو: می‌توانیم مجددا تیم جوان و قدرتمندی بسازیم

سرمربی تیم ملی تکواندو می‌گوید: مهدی بی‌باک که قبل از المپیک در کنار تیم ملی حاضر بود یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی است ولی به دلایلی احتمال حضور او در کنار تیم ملی کم است.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص آخرین وضعیت کادرفنی تیم ملی تکواندوی ایران که خود را برای رقابت‌های گرند پری 2016 آماده می‌کند، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با چند گزینه در خصوص تقویت کادر فنی تیم ملی تکواندو صحبت کرده‌ایم که در روز‌های آینده گزینه‌های مورد نظر معرفی خواهند شد. مهدی بی‌باک که قبل از المپیک در کنار تیم ملی حاضر بود هم یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی است ولی به دلایلی احتمال حضور او در کنار تیم ملی کم است.

او در مورد اردوی تیم ملی که در این هفته آغاز شده است ادامه می‌دهد: تمرینات با توجه به غیبت تکواندوکاران المپیکی آغاز شده است. فرزان عاشورزاده به دلیل اینکه از تاریخ شروع اردو اطلاع نداشت برای مسافرت برنامه‌ریزی کرده بود، که ما به او مرخصی دادیم و دیگر نفرات هم در چند روز آینده به اردوها اضافه خواهند شد و هنوز از مهدی خدابخشی هم هیچ اطلاعی نداریم. فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی به دلیل اینکه وزن آنها بالا رفته است، نمی‌توانند با رنکینگ قبلی خود در رقابت‌ها شرکت کنند و در رقابت‌های گرندپری 2016 حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم ملی به پتانسیل تکواندوی ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: تکواندوی ایران تکواندوکاران جوان با استعدادی دارد و در صورت اینکه تکواندوکاران المپیکی در اردوها حضور پیدا نکنند ما مجددا می‌توانیم تیم جوان و قدرتمندی تشکیل دهیم و نتایج قبل را تکرار کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۲۳۵۰