خبرگزاری کار ایران

محرابی: لیگ کشتی باید آسیب شناسی شود/ در لیگ ایران رقابتی وجود ندارد

سرپرست تیم بیمه رازی می‌گوید: لیگ ایران برای حضور قهرمانان محدودیت دارد که این محدودیت‌ها باعث عدم حضور هواداران در ورزشگاه می‌شود.

کیومرث محرابی، سرپرست تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی در خصوص قهرمانی در رقابت‌های لیگ کشتی ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما توانستیم در سه سال متوالی بدون شکست به مقام قهرمانی برسیم. این قهرمانی‌های متوالی به‌علت برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی تیم‌های آزاد و فرنگی است اما به دلیل عدم وجود رقابت در لیگ ایران، ما بیشتر برای نتیجه‌گیری در رقابت‌های باشگاه‌های جهان تلاش می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد: لیگ کشتی ایران باید آسیب شناسی شود زیرا این مسابقات بدون رقابت برگزار می‌شود. بیمه رازی به صورت حرفه‌ای با کشتی گیران خود رفتار می‌کند و همه امکانات را دراختیار آنها قرار می‌دهد ولی باقی تیم‌ها چنین برنامه‌ریزی‌هایی ندارند و همواره ما بدون رقیب به‌عنوان قهرمانی می‌رسیم.

سرپرست تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی به علاقه‌مندی هواداران کشتی اشاره و خاطرنشان می‌کند: هواداران کشتی می‌خواهند کشتی‌ها هیجان و رقابت داشته باشد تا آن‌ها بتوانند از تماشای آن لذت ببرند به‌عنوان مثال باید به رقابت رضا یزدانی و حریف آمریکایی اشاره کنیم که سال گذشته در رقابت‌های لیگ، 10 هزار نفر را به ورزشگاه کشاند. لیگ ایران برای حضور قهرمانان محدودیت دارد که این محدودیت‌ها باعث عدم حضور هواداران می‌شود.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۶۰۴