خبرگزاری کار ایران

شاه علیدوست در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط استقلال خیلی بهتر شده است/ در دفاع تیمی ضعف داریم

هافبک تیم فوتبال سایپا معتقد است وضعیت تیم استقلال خیلی بهتر از قبل شده است و باید برای امتیاز گرفتن از استقلال تلاش زیادی کنند.

روزبه شاه‌علیدوست، هافبک تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از شرایط این تیم برای بازی با استقلال اظهار کرد: ما بعد از تعطیلی‌های لیگ چند بازی سخت پشت سر هم داریم. هفته قبل مقابل تراکتورسازی بازی داشتیم حالا هم با استقلال بازی داریم. این بازی برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا شرایط خوبی در جدول نداریم.

وی افزود: وضعیت تیم استقلال خیلی بهتر از قبل شده است. ما باید برای امتیاز گرفتن از استقلال خیلی تلاش کنیم.

هافبک کهنه کار سایپا گفت: شرایط نامساعدی در جدول داریم و باید بیشتر به فکر نتیجه باشیم و اگر به فکر بازی زیبا باشیم ممکن است امتیاز از دست بدهیم.

شاه علیدوست در خصوص ضعف خط دفاعی این تیم گفت:‌ ما روی دفاع تیمی باید بیشتر کار کنیم. اگر گل می‌خوریم مشکل از خط دفاعی نیست و باید دفاع تیمی را انسجام ببخشیم. همین مشکل شاید در بحث گلزنی هم وجود داشته باشد. به هرحال بازیکنان خوبی داریم ولی باید به هماهنگی بیشتری برسیم.

بازیکن تیم سایپا در پایان گفت: تمام تلاشمان در تمرینات این است که بتوانیم به شرایطی برسیم که استقلال را شکست دهیم. اگر همان بازی که مقابل تراکتورسازی انجام دادیم در این بازی هم ارائه دهیم استقلال را شکست می‌دهیم.

کد خبر : ۴۲۰۲۱۸