خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم‌های ملی جودو در گفت‌وگو با ایلنا:

مربیان ایرانی شانس بیشتری برای هدایت تیم ملی جودو دارند

رودکی می‌گوید: در بین گزینه‌های مطرح شده مربیان ایرانی شانس بیشتری را برای هدایت تیم ملی دارند که در آینده نزدیک فرد مورد نظر را معرفی خواهیم کرد.

محمدرضا رودکی، مدیر تیم‌های ملی جودو در مورد آخرین خبرهای مربوط به کادرفنی تیم‌های ملی جودوی ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در چند هفته اخیر جلساتی در خصوص انتخاب کادرفنی تیم‌های ملی را با مسئولان فدراسیون جودو برگزار کردیم و گزینه‌های داخلی و خارجی را مطرح کردیم. در بین گزینه‌های مطرح شده مربیان ایرانی شانس بیشتری را برای هدایت تیم ملی دارند که در آینده نزدیک فرد مورد نظر را معرفی خواهیم کرد.

او ادامه می‌دهد: برنامه‌ریزی‌های فدراسیون جودو به صورتی است که قرار شد یک مربی خارجی را در کنار سرمربی ایرانی قرار دهیم تا کادرفنی را بیشتر تقویت کنیم. برای تیم‌های پایه هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم تا بتوانیم از فضای موجود در تیم‌های پایه و پتانسیل جودوی ایران بهره بیشتر ببریم.

مدیر تیم‌های ملی جودو در مورد تاریخ شروع اردوهای تیم ملی می‌گوید: از اواخر هفته جاری مسابقات کشوری را برگزار خواهیم کرد و سپس افرادی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا رفته رفته فعالیت تیم ملی بعد از رقابت‌های المپیک 2016 ریو آغاز خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۲۰۰۱۹