خبرگزاری کار ایران

توضیحات دبیر فدراسیون تیراندازی درباره مسابقات 500هزار تومانی

نوری می‌گوید: تا کنون فدراسیون جهانی تیراندازی نامه‌ای به ما ابلاغ نکرده است و این بدان معنا است که اساسنامه فدراسیون تیراندازی مشکلی نداشته است.

نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد شائبه‌های به وجود آمده در خصوص مسابقات اهداف پروازی و عدم اهدای حکم و مدال به نفرات برتر این مسابقات، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با توجه به دستورالعملی که در خصوص مسابقات آزاد اهداف پروازی تدوین شده است، تیراندازان باید بعد از گذراندن مراحل مقدماتی که در شش یا هفت دوره برگزار می‌شود شرکت کنند و پس از آن افراد برتر به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد.

او ادامه می‌دهد: در مرحله فینال به افرادی که بتوانند رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد. متاسفانه شرکت کنندگان می‌خواهند تا به نفراتی که در مراحل مقدماتی اول تا سوم شده‌اند مدال و حکم قهرمانی اهدا شود این موضوع در دستورالعمل مسابقات قید نشده است.

نوری در مورد آخرین خبرها در خصوص تعلیق فدراسیون تیزاندازی می‌گوید: فدراسیون تیراندازی اگر در داخل کشور تعلیق نشود از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی تعلیق نخواهد شد. بعد از ارسال نامه از سوی وزارت ورزش در مورد مشکلات اساسنامه فدراسیون تیراندازی ایران، فدراسیون جهانی از ما خواست تا اساسنامه را برای آنها ارسال کنیم و ما نیز اساسنامه را برای آنها ارسال کردیم. تاکنون فدراسیون جهانی نامه‌ای به ما ابلاغ نکرده است و این بدان معنا است که اساسنامه فدراسیون تیراندازی مشکلی نداشته است.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۵۴