خبرگزاری کار ایران

خطیبی: بیشتر از سایر تیم‌ها از داوری ضربه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۰۲۸

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: در بازی با استقلال خوزستان کاپیتان و رهبر تیم‌مان آندارنیک تیموریان را در اختیار نداریم.

به گزارش ایلنا، حسین خطیبی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: از مسئولان ورزشی باشگاه گسترش فولاد تشکر می‌کنم که اجازه دادند بازی فردا در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود. ما بعد از اینکه بازی جام حذفی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم تمرینات منظمی در طول تعطیلات داشتیم و محکوم به گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا هستیم و تمام تلاش‌مان را برای این موضوع به کار خواهیم بست.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: آندو رهبر تیم ما در نیمه میدان است که در بازی فردا به علت محرومیت او را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان ما می‌توانند جایگزین او شوند. حامد پاکدل نیز با مصدومیت جزیی مواجه بود که با تلاش پزشکان به بازی فردا رسید و امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با انتقاد از مصاحبه‌های پیاپی تیم حریف علیه داور بازی فردا گفت: تیم ما بیشتر از سایر تیم‌ها از داوری ضربه خورده ولی هیچ‌وقت به این موضوع اعتراضی نکرده‌ایم. اعتراض تیم حریف هم کار درستی نبوده و امیدوارم مصاحبه‌های قبل از بازی تاثیری در مسابقه نداشته باشد.

خطیبی در خصوص تعطیلات پیاپی لیگ برتر نیز گفت: اگر خود کی‌روش نیز سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری بود قطعا به این تعطیلی‌های پیاپی اعتراض می‌کرد اما به خاطر تیم ملی مجبور هستیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم و در طول این تعطیلات بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام دهیم.

وی در خصوص برگزاری بازی فردا در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد گفت: به ما اعلام کرده بودند که ورزشگاه یادگار امام (ره) برای این مسابقه حاضر می‌شود ولی این‌گونه نشد و خوشبختانه با تلاش‌های میرمعصوم سهرابی و حامد نجفی مدیرعامل و قائم مقام باشگاه ورزشگاه گسترش فولاد برای برگزاری این مسابقه درنظر گرفته شد هرچند که تمرینی در این زمین نداشتیم ولی بازیکنان‌مان تا حدود زیادی به بازی در این چمن آشنایی دارند. در بازی‌های قبلی تا شب قبل از مسابقه معلوم نبود که کجا بازی می کنیم ولی خوشبختانه این بار این مشکل حل شد.

خطیبی خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی پس از ۲۰ سال به لیگ برتر آمده و اکثر بازیکنان‌مان تجربه لیگ برتری ندارند اما تاکنون بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و اگر بدشانسی و بدبیاری‌ها نبود می‌توانستیم در رده‌های بالاتری قرار بگیریم اما مدیران باشگاه تاکنون هیچ‌گونه فشاری روی ما نیاوردند و بازیکنان بدون بار روانی به کار خود ادامه می‌دهند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل کره گفت: کی‌روش نشان داد که مربی بزرگی است و تیم سرحال و تاکتیکی داریم. ایران لیاقت صعود به جام جهانی را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز