خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌‌نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

کار من و خداداد بازیگری نیست/ کره‌‌ای‌ها از بازی با ایران ترس دارند

هاشمی‌نسب گفت:‌ کره‌ای‌ها از بازی مقابل ایران ترس دارند. بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران ایران ترس آنها را دو چندان کرده است.

هاشمی‌ نسب در مورد بازی ایران و کره‌جنوبی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ قبلا از بازی با ازبکستان گفته بودم این بازی را می‌بریم که پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. در مورد بازی با کره‌جنوبی هم باید بگویم ما بازنده نخواهیم بود. کره‌جنوبی تفاوت‌های زیادی با ازبکستان دارد اما بازیکنان تیم ملی ایران هم به خوبی دستورات کی‌روش را انجام می‌دهند. با فوتبال بسته‌ای که ما بازی می‌کنیم قطعا کره‌ای‌ها روز سختی را مقابل ما خواهند داشت.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عکسی که کره‌ای‌ها در آن مشت‌هایشان را گره کرده‌اند، گفت: این یک اتفاق خوب برای ما خواهد بود. بازیکنان ما با این کار کره‌‌‌ای‌ها بیشتر به غیرت می‌آیند و بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.  کره‌ای‌ها از بازی مقابل ایران ترس دارند. بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران ایران ترس آنها را دو چندان کرده است.

هاشمی‌‌نسب در مورد فیلمی که با انصاریان و خداداد عزیزی بازی کرده است،‌ گفت:‌ ماجرا از این قرار است که علی انصاریان، خداداد را دعوت کرده بود. خداداد هم نمی‌دانست قرار است در فیلم حضور داشته باشد. وقتی به دیدن انصاریان رفتیم فهمیدیم موضوع از چه قرار است و به خاطر دوستی و رفاقتی که با او داریم جلوی دوربین قرار گرفتیم. گله‌ای هم از انصاریان نداریم اما کار من و خداداد بازیگری نیست. حدود پنج ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتیم و در واقع سیاهی لشکر فیلم بودیم.

او در مورد اینکه اگر پیشنهادی داشته باشد حاضر به بازی کردن در فیلم سینمایی هست یا خیر گفت:‌ پیشنهاد که نمی‌شود اما اگر هم بشود بازی نمی‌کنم. کار من بازیگری نیست. در فوتبال که کارمان است جایگاهی نداریم. چرا به سینما بروم و در کارهای دیگران دخالت کنم؟ این فیلمی هم که بازی کردیم به خاطر رفاقت با علی انصاریان بود.

 

کد خبر : ۴۱۸۱۰۲