خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی نیست به وضعیت هندبال سر و سامان بدهد/ هزینه یک تیم هندبال به اندازه قرارداد یک بازیکن فوتبال است

کیخانی می‌گوید: متاسفانه فدراسیون هندبال مدتی است بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شود از این رو کسی نیست که بتواند برای آینده هندبال برنامه‌ریزی کند و به وضعیت کنونی سر و سامان بدهد.

مهران کیخایی، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت لیگ هندبال در آستانه آغاز مسابقات، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هندبال ایران حال و روز خوبی ندارد و این روزهای، روزهای خوبی برای هندبال نیست. متاسفانه فدراسیون هندبال مدتی است بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شود از این رو کسی نیست که بتواند برای آینده هندبال برنامه‌ریزی کند و به وضعیت کنونی سر و سامان بدهد.

او ادامه می‌دهد: قرار بود که از  24 مهرماه لیگ برتر هندبال شروع شود ولی هر روز خبرهایی به گوش ما می‌رسد که مشخص می‌کند هنوز سرنوشت لیگ برتر مشخص نیست. در حال حاضر وضعیت چند تیم در لیگ مشخص نشده است و تعدادی از تیم‌ها انصراف داد‌ه‌اند. تیم نفت و گاز گجساران تحت پوشش شرکت نفت است و با بودجه‌ای ثابت اداره می‌شود ولی بسیاری از تیم‌های هندبال ایران بدون برنامه‌ریزی و بدون داشتن بودجه‌ای مشخص پا به رقابت‌های لیگ می‌گذارند و در انتها نمی‌توانند مبالغ قراردادهای خود را به بازیکنان بپردازند و در نتیجه بسیاری از مربیان و بازیکنان هنوز نتوانستند پول‌های خود را وصول کنند.

سرمربی تیم نفت و گاز گجساران در مورد سقف قراردادهای لیگ هندبال خاطرنشان می‌کند: شاید بتوان گفت که حقوق یک بازیکن فوتبال به اندازه کل بودجه یک تیم هندبال در یک فصل است. متاسفانه سقفی در هندبال وجود ندارد و نمی‌توان مبلغ واحدی را عنوان کرد. وقتی بازیکنان هندبال نمی‌توانند مبالغ خود را وصول کنند دیگر سقف قرارداد معنا ندارد. در واقع باید گفت که کسی نیست که به شکایت‌ها و درخواست‌ها پاسخگو باشد.

کیخایی در مورد حضور تیم نفت و گاز گجساران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌گوید: تیم نفت و گاز گجساران باید 8 آبان برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اردن حضور داشته باشد. این در حالی است که در یک ماه اخیر هیچکس از فدراسیون هندبال و شرکت نفت کارهای تیم را پیگیری نمی‌کنند و تنها خودمان هستیم که برای گرفتن روادید و حل مشکل برخی بازیکنان برای خروج از کشور تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه چند سال تلاش‌هایمان را بگیریم.

 

 

کد خبر : ۴۱۷۰۹۶