خبرگزاری کار ایران

بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایلنا:

خبرهای خوبی از لیگ والیبال نمی‌شنویم

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۱۴

محمودی می‌گوید: بسیاری از بازیکنان والیبال ایران هنوز تیم ندارند و هنوز 50 درصد تیم‌ها در نزدیکی شروع رقابت‌های لیگ تکمیل نشده‌اند.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال ایران در مورد تفاهم نامه‌هایی که فدراسیون والیبال ایران با کشورهای دیگر تنظیم می‌کند، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تنظیم تفاهم نامه‌ها می‌تواند به گسترش و ارتقا والیبال ایران کمک کند. به این ترتیب که ایران می‌تواند از امکانات پیشرفته کانادا استفاده کند و همچنین کانادا هم می‌تواند برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در ایران هزینه‌های کمتری صرف کند.

او ادامه می‌دهد: نتیجه این تفاهم نامه‌ها در بلند مدت می‌تواند برای والیبال ایران تاثیرگذار باشد. نباید فراموش کرد که فدراسیون والیبال ایران با کشورهایی ارتباط برقرار می‌کند که از نظر امکانات بسیار پیشرفته هستند. به‌ عنوان مثال  اردویی که ایران قبل از المپیک در فرانسه برگزار کرد در بازی‌های بعدی ایران بسیار تاثیرگذار بود. با این تفاهم نامه‌ها در آینده ما شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

محمودی به شروع رقابت‌های لیگ ایران اشاره می‌کند و می‌گوید: متاسفانه از لیگ والیبال اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. بسیاری از بازیکنان والیبال ایران هنوز تیم ندارند و هنوز 50 درصد تیم‌ها در نزدیکی شروع رقابت‌های لیگ تکمیل نشده‌اند. تنها چند تیم در ایران هستند که به صورت باشگاهی اداره می‌شوند و باقی تیم‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند. با وجود این که والیبال ایران در وضعیت خوبی قرار دارد و یکی از بهترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود ولی در داخل کشور ما لیگ با کیفیتی نداریم. این موضوع در ادامه می‌تواند صدمات زیادی به والیبال ایران بزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز